Card Group zaopatruje sklepy detaliczne w zestaw produktów impulsowych, takich jak: pocztówki okolicznościowe, torebki na upominki, papier ozdobny, itp. Firma buduje sieć, w której skład wchodzą lokalni franczyzobiorcy oraz grupa współpracujących sklepów na tych terenach, na których nie ma jeszcze placówek licencyjnych.
- W Polsce zamierzamy udzielić jeszcze ok. dziesięciu licencji i dzięki temu zapewnić dystrybucję produktów Card Group na terenie całego kraju – mówi Bartosz Jędrachowicz, jeden z dwóch masterfranczyzobiorców Card Group w Polsce. – Interesują nas kandydaci na franczyzobiorców z województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, zachodnio-pomorskiego, mazowieckiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, łódzkiego i dolnośląskiego – wylicza.
Na uruchomienie biznesu franczyzobiorca sieci musi posiadać kapitał w wysokości około 100 tys. zł. Inwestycja dotyczy w głównej mierze tzw. pakietów startowych, czyli stojaków z zestawem pocztówek, które franczyzobiorca wstawia do sklepów na komisowych zasadach. Koszt licencji franczyzowej to 9 tys. zł netto i jest on ponoszony jednorazowo. W zamian za przystąpienie do sieci, Card Group oferuje kompleksowy marketing wraz z wyłącznością dostępu do produktu, wyspecjalizowane metody dystrybucji i markę, know-how, proces szkoleniowy oraz bieżące merytoryczne i operacyjne wsparcie franczyzobiorcy.
Card Group jest międzynarodową firmą franczyzową, która powstała w 1997 roku w Szwecji. Obecnie działa w 34 krajach głównie Unii Europejskiej. W Polsce działa od lipca 2006 roku i aktualnie posiada jedną placówkę pilotażową prowadzoną przez masterfranczyzobiorcę oraz 11 placówek franczyzowych.
(awh)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 164 [author_pid] => 971 [author_name] => Aneta Wieczorek-Hodyra [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] =>Aneta Wieczorek jest związana z PROFIT system od 2006 roku. Dziennikarka miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING oraz portalu Franchising.pl.
Jest absolwentką socjologii na wydziale ekonomiczno-socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego i stypendystką wydziału nauk społecznych i ekonomicznych University of Macedonia. Ukończyła również studium dziennikarskie i podyplomowe studium PR Uniwersytetu Warszawskiego i Polskiej Akademii Nauk.
Zaczynała jako reporter radia Eska i współpracownik Gazety Wyborczej, następnie pracowała jako dziennikarz Dziennika Łódzkiego w wydawnictwie Polskapresse, gdzie specjalizowała się w przygotowaniu artykułów informacyjnych i publicystyce. Współpracowała również z wydawnictwami branżowymi.
[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 81987 [itemserver_id] => 29482 [img_width] => 100 [img_height] => 133 [path] => 501/8ec/aneta_wieczorekhodyra.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => Aneta Wieczorek, dziennikarz ) [author_name_url] => aneta-wieczorek-hodyra ) ) [link] => /artykul/4158/pocztowki-dla-dziesieciu/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82407 [country_item] => pl [description] => Na uruchomienie biznesu franczyzobiorca Card Group musi posiadać kapitał w wysokości około 100 tys. zł. Inwestycja dotyczy w głównej mierze tzw. pakietów startowych, czyli stojaków z zestawem pocztówek. [path] => 472/213/cardgroup_small.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 220 [img_height] => 220 [itemserver_id] => 11604 ) ) ) [og_image] => 472/213/cardgroup_small.jpg [article_date_formated] => 30.09.2008 [article_day] => Wtorek [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Adopt Parfums [id] => 2305 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 13 [link] => /franczyza/2305/adopt-parfums/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209443 [country_item] => pl [description] => [path] => d97/4db/adopt-new-logo-quadri_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 206 [itemserver_id] => 51821 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 209444 [country_item] => pl [description] => [path] => d43/6aa/43.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51822 ) [1] => Array ( [pid] => 209445 [country_item] => pl [description] => [path] => d58/07c/44.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51823 ) [2] => Array ( [pid] => 209446 [country_item] => pl [description] => [path] => 30e/6a5/30.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 51824 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Aromas Artesanales [id] => 2315 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 18 [link] => /franczyza/2315/aromas-artesanales/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211126 [country_item] => pl [description] => [path] => d25/2ad/projekt_bez_nazwy.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 317 [img_height] => 107 [itemserver_id] => 52221 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 211111 [country_item] => pl [description] => [path] => 89b/60b/1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52216 ) [1] => Array ( [pid] => 211109 [country_item] => pl [description] => [path] => b81/e9e/4.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52214 ) [2] => Array ( [pid] => 211110 [country_item] => pl [description] => [path] => 410/698/5.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52215 ) [3] => Array ( [pid] => 211108 [country_item] => pl [description] => [path] => 79e/034/3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52213 ) [4] => Array ( [pid] => 211107 [country_item] => pl [description] => [path] => 3c5/9b6/2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1200 [itemserver_id] => 52212 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Folkstar [id] => 2197 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 8 [link] => /franczyza/2197/folkstar/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186671 [country_item] => pl [description] => [path] => 511/e89/logo_skr_t.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 386 [itemserver_id] => 46603 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 186637 [country_item] => pl [description] => [path] => 28a/a81/dsc_8638.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46595 ) [1] => Array ( [pid] => 186639 [country_item] => pl [description] => [path] => c04/5e0/297a5780.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 46597 ) [2] => Array ( [pid] => 186638 [country_item] => pl [description] => [path] => 5da/815/_od_sklep1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 795 [img_height] => 795 [itemserver_id] => 46596 ) [3] => Array ( [pid] => 186635 [country_item] => pl [description] => [path] => e5d/b20/297a6392.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1280 [itemserver_id] => 46593 ) [4] => Array ( [pid] => 186636 [country_item] => pl [description] => [path] => b96/5a1/dsc_8572.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 46594 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Yves Rocher [id] => 66 [type] => 3 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/66/yves-rocher/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214721 [country_item] => cz [description] => [path] => 6fd/2c1/yvesrocher_lg_corpo_2020_hposi_yr_bt_fr.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 139 [itemserver_id] => 16438 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 214717 [country_item] => cz [description] => [path] => 7d1/6b6/2.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 967 [img_height] => 598 [itemserver_id] => 16434 ) [1] => Array ( [pid] => 214716 [country_item] => cz [description] => [path] => 33f/6ea/1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 880 [img_height] => 532 [itemserver_id] => 16433 ) [2] => Array ( [pid] => 214720 [country_item] => cz [description] => [path] => 897/162/p3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 585 [img_height] => 375 [itemserver_id] => 16437 ) [3] => Array ( [pid] => 214881 [country_item] => cz [description] => [path] => 91a/1ea/yr2407_iw_75_discount_1038x1038.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1038 [img_height] => 1038 [itemserver_id] => 16446 ) ) ) ) ) )Pocztówki dla dziesięciu
Card Group chce udzielić jeszcze dziesięciu licencji franczyzowych na terenie Polski.
Card Group zaopatruje sklepy detaliczne w zestaw produktów impulsowych, takich jak: pocztówki okolicznościowe, torebki na upominki, papier ozdobny, itp. Firma buduje sieć, w której skład wchodzą lokalni franczyzobiorcy oraz grupa współpracujących sklepów na tych terenach, na których nie ma jeszcze placówek licencyjnych.
- W Polsce zamierzamy udzielić jeszcze ok. dziesięciu licencji i dzięki temu zapewnić dystrybucję produktów Card Group na terenie całego kraju – mówi Bartosz Jędrachowicz, jeden z dwóch masterfranczyzobiorców Card Group w Polsce. – Interesują nas kandydaci na franczyzobiorców z województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, zachodnio-pomorskiego, mazowieckiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, łódzkiego i dolnośląskiego – wylicza.
Na uruchomienie biznesu franczyzobiorca sieci musi posiadać kapitał w wysokości około 100 tys. zł. Inwestycja dotyczy w głównej mierze tzw. pakietów startowych, czyli stojaków z zestawem pocztówek, które franczyzobiorca wstawia do sklepów na komisowych zasadach. Koszt licencji franczyzowej to 9 tys. zł netto i jest on ponoszony jednorazowo. W zamian za przystąpienie do sieci, Card Group oferuje kompleksowy marketing wraz z wyłącznością dostępu do produktu, wyspecjalizowane metody dystrybucji i markę, know-how, proces szkoleniowy oraz bieżące merytoryczne i operacyjne wsparcie franczyzobiorcy.
Card Group jest międzynarodową firmą franczyzową, która powstała w 1997 roku w Szwecji. Obecnie działa w 34 krajach głównie Unii Europejskiej. W Polsce działa od lipca 2006 roku i aktualnie posiada jedną placówkę pilotażową prowadzoną przez masterfranczyzobiorcę oraz 11 placówek franczyzowych.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej