Sfinks tworzy nową sieć

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jak zapowiedział Leszek Rodak, prezes Sfinks, jeszcze w 2008 roku pod nową marką powstanie sieć restauracji typu casual dining, czyli niedrogich lokali na każdą okazję. Pierwsze zostaną uruchomione prawdopodobnie we wrześniu.

Równolegle w planach na ten rok operator chce rozwijać swoje dotychczasowe marki, czyli restauracyjne sieci Sphinx i Chłopskie Jadło. Do końca 2008 r. ma przybyć 30 nowych punktów. Na koniec pierwszego kwartału 2008 r. spółka posiadała łącznie 123 lokale: 110 restauracji Sphinx, 10 punktów Chłopskiego Jadła i trzy Wooki, które firma zakupiła w styczniu br.

Grupa szacuje, że w 2008 r. zarobi na czysto co najmniej 10 mln zł. Przychody w I kwartale wzrosły o 23 proc. i wyniosły 50,9 mln zł wobec 41,3 mln zł z pierwszych trzech miesięcy 2007 r. Zysk netto natomiast w analogicznym okresie spadł o 44 proc. do poziomu 1,6 mln zł, co zarząd tłumaczy włączeniem do wyników grupy czterech zagranicznych spółek.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €