Komfort wystartował z franczyzą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sklepy licencyjne Komfortu będą otwierane w mniejszych miastach, liczących od 30 do 50 tysięcy mieszkańców. Właśnie w takich lokalizacjach na terenie całej Polski Komfort szuka partnerów biznesowych – osób posiadających lokal własny lub wynajmowany o powierzchni od 300 do 500 m2, kapitał na inwestycję początkową od 100 do 150 tys. zł oraz własną działalność gospodarczą. Dodatkowym atutem potencjalnego franczyzobiorcy będzie doświadczenie w branży pokryć podłogowych lub w handlu.

Sieć sklepów Komfort istnieje na polskim rynku od ponad 15 lat. W kwietniu 2007 roku przeszła na własność funduszu Polish Enterprise Fund VI zarządzanego przez Enterprise Investors, który opracował plan rozwoju firmy obejmujący m.in. rozszerzanie oferty produktów i usług, nowe inwestycje oraz wprowadzenie spółki na giełdę.

Działalność firmy Komfort koncentruje się na dystrybucji podłogowych materiałów wykończenia wnętrz oraz produktów i usług do montażu i pielęgnacji pokryć podłogowych. W ofercie spółki znajduje się obecnie blisko 4 tys. wykładzin dywanowych i elastycznych, 1 tys. paneli podłogowych i drewna oraz 3 tys. dywanów. W sierpniu 2007 r. spółka Komfort przejęła od duńskiego koncernu Taeppeland Holding sieć siedmiu sklepów Topwert Świat Dywanów. W placówkach tej marki dokonano rebrandingu, uzupełniono asortyment i włączono w system logistyczny Komfort.

Przez następne kilka lat Komfort planuje otwierać około 20 nowych sklepów rocznie.

(smoli)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
Anna Smolińska
Author
Anna Smolińska
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €