4F w galeriach handlowych

Do końca 2008 roku 4F planuje otwarcie około 25 sklepów z odzieżą sportową.
Nowe sklepy z odzieżą i akcesoriami sportowymi powstaną m.in. w Oławie, Elblągu, Rzeszowie, Poznaniu i Wrocławiu.
- Otwieramy własne sklepy w galeriach handlowych zlokalizowanych na terenie dużych i średnich miast oraz w szczególnych przypadkach przy głównych ulicach handlowych – mówi Mateusz Monica, menadżer ds. franczyzy 4F. – Ponadto nawiązujemy współpracę z partnerami franczyzowymi – wylicza.
Firma 4F Sport Performance Klaja Igor powstała w 1996 roku i od początku działalności zajmuje się produkcją oraz dystrybucją odzieży i akcesoriów sportowych. Marka 4F istnieje od ponad trzech lat – na początku była dystrybuowana w sklepach multibrandowych, a od ponad roku powstają sklepy własne oraz franczyzowe. Aktualnie firma posiada 10 salonów, w tym siedem należy do franczyzobiorców.
(aw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej