Lotos powiększa sieć
Kilkanaście nowych stacji paliw zlokalizowanych przy najbardziej ruchliwych polskich trasach planuje wybudować do końca roku Lotos Paliwa.
W marcu spółka rozpoczęła budowę dwóch obiektów zlokalizowanych w Krakowie i Szczecinie. - Obecnie nie prowadzimy rozmów na temat przejęć istniejących już stacji ze względu na brak takich ofert na rynku – komentuje Hanna Krzyżańska, prezes Lotos Paliwa. - Staramy się za to budować nowe placówki od podstaw. Cały czas monitorujemy rynek pod kątem wyboru jak najatrakcyjniejszych lokalizacji. Mamy świadomość, iż na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest sprzedaż detaliczna paliw, trzeba się ciągle rozwijać, by nie wypaść z gry.
Ponadto do 2013 roku Lotos Paliwa zamierza ostatecznie zlikwidować swoją sieć stacji patronackich. Obecni właściciele stacji patronackich są zapraszani przez spółkę do przystąpienia do systemu partnerstwa handlowego „Rodzina Lotos”. Partnerzy wchodzący do programu otrzymują możliwość zakupu wszystkich produktów koncernu na preferencyjnych warunkach. Lotos Paliwa oferują ponadto uczestnictwo w programach marketingowych organizowanych przez spółkę oraz programie flotowym Lotos Biznes. Do tego dochodzą m.in.: dostęp do nowoczesnego systemu informatycznego zarządzania stacją oraz pomoc w podniesieniu standardu i modernizacji stacji.
- Aktualnie nasza sieć partnerską liczy 71 placówek, w najbliższym czasie powiększy się o kolejnych 10 obiektów - podkreśla Krzyżańska. - Za sprawą stałego rozwoju sieci planujemy do 2012 roku uzyskać 10-procentowy udział w krajowej sprzedaży detalicznej paliw.
W sieci Lotos funkcjonuje obecnie na terenie całego kraju ok. 350 stacji paliw. 300 obiektów oprócz benzyny i oleju napędowego oferuje klientom również tak popularny wśród polskich kierowców gaz LPG.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej