Co tydzień nowy bank
W każdym tygodniu Polbank otwiera przynajmniej jedną nową placówkę banku - zapewniają przedstawiciele Polbanku.
W dwa lata od debiutu w Polsce Polbankowi udało się uruchomić 114 placówek partnerskich i 144 własne oddziały. Na tym Polbank poprzestać nie zamierza. - Planujemy zbudować sieć sprzedaży w miarę równomiernie rozłożoną na mapie Polski. Dzięki partnerom mamy szansę dotrzeć do znacznie większej liczby klientów, także tych w mniejszych miejscowościach – mówi Piotr Głowski.
Zanim Polbank otworzył w Polsce pierwsze oddziały własne, miał już podpisane umowy z przedsiębiorcami chętnymi do zarządzania placówką partnerską. - Trudno było przekonać potencjalnych partnerów, żeby porzucili pracę i zainwestowali w placówkę nieznanej wówczas marki. Zapewnialiśmy ich, że proponowany przez nas model partnerski sprawdzi się w praktyce. Rynek zweryfikował, że mieliśmy rację – mówi Piotr Głowski, dyrektor obszaru sprzedaży Polbanku.
Polbank otwiera obecnie placówki partnerskie w miastach zamieszkałych przez przynajmniej 30-40 tys. mieszkańców. Placówki mają najczęściej 60-80 m2 powierzchni. Przyszły właściciel placówki Polbanku powinien być osobą przedsiębiorczą, mieć praktykę w sprzedaży produktów finansowych lub w prowadzeniu placówek bankowych. Nie może być karany, musi mieć czystą historię kredytową w Biurze Informacji Kredytowej.
Partner Polbanku ponosi koszt przygotowania i wyposażenia placówki partnerskiej w wysokości około 150-200 tys. zł oraz miesięczną opłatę z tytułu wsparcia partnera podczas współpracy z bankiem. Jeśli przedsiębiorca nie dysponuje taką kwotą, Polbank może udzielić mu niskooprocentowanego kredytu nawet do 100 proc. inwestycji. Poza tym partner powinien mieć wolne środki na pensje dla pracowników, czynsz za najem lokalu i opłaty eksploatacyjne na 2-3 pierwsze miesiące działalności placówki.
(smoli)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej