Nowe upominki w 2008 roku

Kukartka, sieć sklepów z upominkami i pamiątkami, zamierza uruchomić w 2008 roku co najmniej pięć punktów.
Obecnie do Kukartki należy 25 jednostek własnych i cztery franczyzowe. Do końca 2008 roku sieć powiększy się o cztery sklepy własne i jeden na licencji. Firma nie wyklucza jednak kolejnych otwarć.
- Wspomniane pięć jednostek to sklepy, na które już mamy podpisane umowy. Natomiast dalej podejmujemy rozmowy z zainteresowanymi prowadzeniem Kukartek, stąd otwarć może być więcej - mówi Renata Lipczyńska z sieci Kukartka.
Wszystkie lokale, których otwarcia firma zaplanowała w tym roku, znajdują się w centrach handlowych. To najbardziej preferowana przez sieć lokalizacja, obok centrów miast i głównych ulic.
Potencjalni franczyzobiorcy firmy powinni dysponować kwotą co najmniej 55 tys. zł. Składa się na nią opłata wstępna w wysokości 20 tys. zł i urządzenie lokalu wraz z zakupem wyposażenia, co zamyka się w kwocie ok. 35 tys. zł. Koszt pierwszego zatowarowania Kukartki kształtuje się na poziomie ok. 50 tys. zł. Na dużą część tej kwoty sieć może udzielić kredytu kupieckiego.
(mdk)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej