Groszek stawia na północ, Stokrotka - na centra handlowe

Co najmniej po 30 sklepów zamierzają uruchomić przedstawiciele sieci sklepów spożywczych Stokrotka i Groszek.
Zarówno franczyzowa sieć Groszek, jak i zarządzająca delikatesami spółka Stokrotka wchodzą w skład grupy Emperia Holding, prowadzącej detaliczną i hurtową sprzedaż artykułów spożywczych oraz kosmetyczno-chemicznych. Obie firmy planują konsekwentny rozwój sieci.
- Wkrótce będziemy obecni w całej Polsce. W ciągu najbliższego półrocza nowe Groszki powstaną w województwach północnej Polski: od Podlasia przez Mazury, Kaszuby i całe Pomorze – mówi Paweł Rozpara, kierownik działu marketingu w sieci Groszek. – Chcemy otworzyć około 30-40 sklepów i nie stawiamy barier odnośnie wielkości miejscowości.
Obecnie pod szyldem Groszka działa ok. 550 sklepów franczyzowych, firma nie posiada żadnej placówki własnej.
Delikatesy w modzie
Przedstawiciele spółki Stokrotka ujawniają plany rozwoju do 2010 roku. Sklepy delikatesowe sieci będą powstawać głównie w centrach handlowych.
– W najbliższych latach chcemy kontynuować dynamiczny rozwój sieci. W związku ze wzrostem popularności segmentu delikatesów premium wśród Polaków, w ciągu najbliższych 3-5 lat planujemy otworzyć ok. 30-50 sklepów – mówi Grzegorz Wawerski, prezes spółki Stokrotka.
Obecnie w sieci Stokrotka działa 114 sklepów, w tym trzy supermarkety delikatesowe Stokrotka Premium: w Lublinie, Sosnowcu i Rybniku. Wiosną 2008 roku planowane jest otwarcie kolejnego sklepu w tym formacie w Galerii Rembelińskiej w Warszawie, a na przełomie roku 2008/2009 w Słupsku. Do 2010 roku nowe sklepy sieci Stokrotka pojawią się m.in. w Suwałkach, Toruniu, Przemyślu, Jastrzębiu Zdroju oraz w Rumi.
(aw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

New York Pizza Department
Pizzerie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...