Polskie Jadło na parkiecie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Prospekt emisyjny Grupa Kościuszko złożyła do Komisji Nadzoru finansowego we wrześniu 2007 roku. Z zapowiedzi spółki wynika, że emisja akcji może nastąpić jeszcze w styczniu. Pozyskane z niej środki mają wspomóc m.in. rozwój sieci Polskiego Jadła.

Obecnie w Grupie Kościuszko znajduje się 16 restauracji, w tym sześć prowadzonych na licencji. W 2008 roku spółka chce uruchomić 26 lokali.

- w najbliższym roku zamierzamy uruchomić sześć restauracji segmentu Premium i 20 restauracji w systemie Ready&Go, tzw. lunchbary. Główne lokalizacje to Kraków, Warszawa, Lublin, Trójmiasto, Poznań i Wrocław - mówi Leszek Bronikowski, dyrektor ds. operacyjnych sieci Polskie Jadło.

Zainteresowani franczyzą Polskiego Jadło powinni dysponować kwotą od 200 tys. zł do miliona zł. W ramach umowy franczyzobiorca otrzymuje jedną z restauracji Grupy Kościuszko lub włącza własny lokal do sieci po zaopiniowaniu przez spółkę.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €