Franczyzowa biżuteria

Kilkanaście otwarć w bieżącym roku i kolejne sklepy w roku 2008. Tak wyglądają plany jubilerskiej firmy Yes.
W całym kraju działa obecnie 60 sklepów jubilerskich Yes. W ostatnich tygodniach otwarte zostały punkty w Gorzowie, Gdańsku, Koszalinie, Łodzi, Bydgoszczy, Rumii i Białymstoku. Firma planuje jednak dalszą rozbudowę sieci sprzedaży. W przyszłym roku liczba punktów ma sięgnąć 72–75 sklepów. Planowane są m.in. otwarcia w Bielsku–Białej, Dąbrowie Górniczej, Słupsku, Opolu i Pile. Firma stale poszukuje przedsiębiorców, którzy chcieliby zostać partnerami sieci.
Yes nawiązuje współpracę z przedsiębiorcami w wariancie partnerskim i patronackim. W obu przypadkach wpłacić trzeba taką samą opłatę licencyjną w wysokości 15 tys. zł. Wariant partnerski wymaga inwestycji w umeblowanie i nieruchomość (ok. 120 tys. zł. netto). Na zatowarowanie trzeba przeznaczyć min. 350 tys. zł netto. W wariancie partnerskim wynagrodzenie stanowi cała zrealizowana marża na sprzedaży.
Wariant patronacki wymaga inwestycji w umeblowanie sklepu (ok. 120 tys. zł netto) oraz podobnej kwoty w nieruchomość. W tym przypadku nie ma potrzeby zakupu towaru, gdyż stanowi on własność Yes'a. Przedsiębiorca otrzymuje wynagrodzenie w postaci procentowej prowizji od osiągniętego miesięcznego obrotu.
Powierzchnia lokalu pod sklep Yes powinna wynosić ok. 55-75 m2. Firma preferuje lokalizacje w centrach handlowych, najlepiej by lokal znajdował się na parterze. Umowa franczyzowa zawierana jest na 5 lat (tak jak okres najmu lokalu).
(bog)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej