Mała czarna we franczyzie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Obecnie sieć kawiarni Cava posiada dwa lokale własne. W najbliższym czasie zamierza uruchomić trzeci punkt własny i rozwinąć sieć franczyzową.

- Naszym franczyzobiorcom oferujemy pomoc przy doborze lokalizacji i otwarciu lokalu, a także szkolenia, receptury, logo, design i akcje marketingowe - wylicza Tomasz Nowicki, właściciel sieci.

Potencjalni franczyzobiorcy powinni dysponować kwotą co najmniej 500 tys. zł. Składa się na nią opłata wstępna w wysokości 120 tys. zł, bieżąca – 12 tys. zł miesięcznie oraz wyposażenie i koszty remontu. Ten ostatni jest największy i od niego zależy końcowa wielkość inwestycji. Sieć preferuje lokale o powierzchni ok. 100 m2.

Całkowity koszt uruchomienia kawiarni pod marką Cava może zwrócić się po 18 miesiącach działalności, jak zapewniają przedstawiciele sieci.

(mdk)

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €