Pracownia Poprawek Krawieckich działa od siedmiu lat. Pierwszy punkt uruchomiony został w warszawskiej Galerii Mokotów, kolejne powstały w innych miejscach Warszawy, a także w Łodzi, Katowicach, Krakowie, Gliwicach, Piasecznie i Bielsku–Białej. Obecnie na terenie kraju ofertę związaną z drobnymi przeróbkami ubrań (skracaniem, zwężaniem, czy wymianą suwaków) świadczy 15 punktów, w tym kilka franczyzowych.
Właściciele firmy planują dalszy rozwój sieci. W ciągu najbliższych dwóch lat powstać ma kolejnych 15 pracowni.
- Nastawiamy się na duże miasta, w których jeszcze nie mamy punktów – wyjaśnia Andrzej Jachowski, współwłaściciel firmy. - Chcemy być obecni w Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu oraz na Śląsku.
Wszystkie nowe pracownie zostaną otwarte na zasadach franczyzy. W związku z tym poszukiwani są potencjalni partnerzy. Inwestycja w punkt to ok. 20–40 tys. zł. Dochodzi do tego jeszcze opłata wstępna (12 tys. zł). W trakcie współpracy partner wpłacać będzie także 100 zł miesięcznej opłaty marketingowej.
(bog)
Poprawki we franczyzie

Pracownia Poprawek Krawieckich ma obecnie 15 punktów usługowych. W ciągu najbliższych dwóch lat chce podwoić tę liczbę.
Pracownia Poprawek Krawieckich działa od siedmiu lat. Pierwszy punkt uruchomiony został w warszawskiej Galerii Mokotów, kolejne powstały w innych miejscach Warszawy, a także w Łodzi, Katowicach, Krakowie, Gliwicach, Piasecznie i Bielsku–Białej. Obecnie na terenie kraju ofertę związaną z drobnymi przeróbkami ubrań (skracaniem, zwężaniem, czy wymianą suwaków) świadczy 15 punktów, w tym kilka franczyzowych.
Właściciele firmy planują dalszy rozwój sieci. W ciągu najbliższych dwóch lat powstać ma kolejnych 15 pracowni.
- Nastawiamy się na duże miasta, w których jeszcze nie mamy punktów – wyjaśnia Andrzej Jachowski, współwłaściciel firmy. - Chcemy być obecni w Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu oraz na Śląsku.
Wszystkie nowe pracownie zostaną otwarte na zasadach franczyzy. W związku z tym poszukiwani są potencjalni partnerzy. Inwestycja w punkt to ok. 20–40 tys. zł. Dochodzi do tego jeszcze opłata wstępna (12 tys. zł). W trakcie współpracy partner wpłacać będzie także 100 zł miesięcznej opłaty marketingowej.
(bog)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej