Eurobank rekrutuje

Eurobank ruszył z kampanią rekrutacyjną franczyzobiorców. Na początek w centrum zainteresowania banku znalazły się województwa: kujawsko-pomorskie i małopolskie.
Pierwsza placówka franczyzowa eurobanku powstała w marcu 2007 roku. W ciągu ostatnich kilku miesięcy bank testował system partnerski na 10 jednostkach. Obecnie rozpoczyna kampanię rekrutacyjną franczyzobiorców koncentrując się na dwóch województwach: kujawsko-pomorskim i małopolskim. W obu regionach bank wytypowane zostało po kilkanaście miejscowości charakteryzujących się niskim nasyceniem placówkami bankowymi. W takich miejscach dostęp do usług finansowych jest bardzo ograniczony, a mieszkańcy mają znikomy wybór produktów i najczęściej są skazani na jeden bank. Właśnie do takich miejscowości zamierza dotrzeć eurobank.
- Zamierzaliśmy zamknąć rok 2007 liczbą około 30 placówek działających pod szyldem eurobank partner, jednak już dzisiaj wiemy, że liczbę tę osiągniemy do końca września, a w październiku ruszą kolejne – mówi Kamil Polikowski, dyrektor ds. franczyzy eurobanku.
Franczyzowe placówki eurobanku otwierane są w miejscowościach o liczbie 15-25 tys. mieszkańców. Funkcjonują pod marką eurobanku i korzystają ze standardowych wizualizacji i materiałów promocyjno-informacyjnych.
Koszt uruchomienia jednostanowiskowej placówki partnerskiej to około 30 tys. zł plus koszty adaptacji lokalu. Wymogiem jest prowadzenie własnej działalności gospodarczej oraz niekaralność kandydata. Preferowana przez bank powierzchnia lokalu (własnego lub wynajętego) wynosi 35-60 m2.
- Nasi partnerzy otrzymują bezpieczny i dochodowy pomysł na biznes - mówi Kamil Polikowski - Jednym z podstawowych elementów tego bezpieczeństwa jest asekuracja działalności partnera. W przypadku niższej niż planowana sprzedaży w pierwszych sześciu miesiącach działalności, bank pokrywa 50 proc. kosztów operacyjnych placówki - dodaje.
Centrala banku szacuje, że na prowadzeniu placówki partnerskiej partner może uzyskać dochód od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych.
(mdk)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej