Polacy kochają wypoczynek za granicą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Jaką ofertę wakacyjną ma na tegoroczne lato Ecco Holiday?
Przygotowaliśmy kilka ciekawych propozycji – jedną z nich są wyjazdy w stałych cenach przez całe wakacje. Przez cały lipiec i sierpień pewna grupa hoteli jest w tej samej stałej cenie. Dodatkowo jest też oferta specjalna dla rodzin: dwójki dorosłych osób i dwojga dzieci - cała rodzina w jednej cenie. Dodatkowo mamy szereg promocji: wakacje za stówkę, happy hour, polowanie na wakacje, oferty typu mega first i last minute, fortuna. Poza tym nasi klienci mogą wylatywać na wakacje z lotnisk w największych miastach z Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia, Gdańska i Katowic.

Jakie są ulubione kierunki wyjazdów Polaków?
W tym roku prym wiodą Bułgaria, Chalkidiki, Costa del Sol, Hurghada, Gran Canaria, Wyspy Greckie (Korfu, Kos, Kreta, Rodos), Majorka, Portugalia, Sycylia, Teneryfa, Tunezja.

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Ile musi wydać czteroosobowa rodzina na wakacyjny wyjazd za granicę?
Ceny są dość zróżnicowane i zależą m.in. od terminu wyjazdu i odległości, ale średnio jest to ok 2,8 tys. zł za tygodniowy wypoczynek i ok 3,4 tys. zł za dwa tygodnie. Do tego doliczyć jeszcze trzeba opłaty lotniskowe oraz ubezpieczenie.

Czy afery związane z nierzetelnymi biurami podróży wpłynęły na zainteresowanie Polaków wypoczynkiem za granicą i spadkiem liczby wyjazdów?
Afery z biurami podróży nauczyły Polaków wybierać biura podróży znane, z kilkuletnim doświadczeniem, albo jeździć ze sprawdzonym już organizatorem. Jednak z naszych obserwacji wynika, że afery niezbyt mocno wpłynęły na zainteresowanie wyjazdami. W tym roku poleci na wakacje więcej ludzi niż w ubiegłym, co już odnotowujemy w statystykach sprzedażowych bijąc rekordy na przykład liczby założonych rezerwacji jednego dnia.

A w jakich miastach można zapoznać się z ofertą Ecco Holiday?
Nasze biura znajdują się w kilkunastu miastach w całej Polsce, a ostatnio otworzyliśmy nowe punkty w Jastrzębiu Zdroju, Świdnicy i Warszawie.

rozmawiał (bog)

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €