Stacje dla partnerów
Lotos planuje powiększenie udziału w rynku dystrybucji paliw do 10 procent. Firma daje sobie na to trzy lata. Chce też zwiększać liczbę stacji, w związku z tym szuka nowych lokalizacji i myśli o przejęciach stacji należących do konkurencji.
Obecnie Lotos realizuje akcję przekazywania własnych stacji dotychczasowym kierownikom punktów. Jeśli zaakceptują warunki stawiane przez spółkę, staną się partnerami prowadzącymi stacje na zasadach ajencyjnych. Proces ma objąć około 90 stacji w całym kraju. Jeśli akcja nie spotka się z zainteresowaniem obecnych kierowników stacji, być może firma będzie pozyskiwać partnerów do współpracy spoza wytypowanej grupy. Akcja przekazywania stacji ma zakończyć się najpóźniej na początku przyszłego roku.

Jedna ze stacji Lotos
Obecnie Lotos ma 370 stacji własnych, partnerskich i patronackich. Spółka w najbliższych latach planuje ograniczyć swoją obecność w tym ostatnim segmencie. Stawia sobie także ambitne plany.
- W ciągu najbliższych trzech lat zamierzamy zwiększyć udział w rynku z obecnych 7 do 10 procent - zapowiada Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy koncernu.
Jedną z dróg osiągnięcia celu ma być otwieranie nowych stacji. Nieoficjalnie mówi się także o planach przejmowania stacji konkurencji.
(bog)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej