Więcej punktów dobrych dla domu
Dobre Dla Domu, sieć sklepów meblowych, otwiera nowe punkty franczyzowe.
DDD w marcu otworzyło nowy punkt franczyzowy w Toruniu. Kilka dni temu, 2 maja, sprzedało własny sklep franczyzobiorcy. A plany są znacznie większe. Do końca 2007 roku sieć planuje otwarcie 12 nowych salonów franczyzowych, z czego 4 jeszcze w maju.

Wnętrze sklepu DDD
Zainteresowani franczyzą sieci Dobre Dla Domu muszą dysponować kapitałem w wysokości ok. 100 tys. zł.
- Dla franczyzobiorców przygotowujemy bardzo dokładny biznes plan dotyczący funkcjonowania sklepu - mówi Piotr Matluch, Dyrektor Handlowy DDD. - Pokazujemy zarówno koszty wstępne, które musi ponieść franczyzobiorca, jak i te związane z prowadzeniem sklepu w późniejszym okresie - dodaje.
DDD obecnie posiada 1 punkt własny i 9 franczyzowych. Zgodnie z zapowiadanym rozwojem sieci do końca roku ich liczba zwiększy się do 22.
(mdk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej