Franczyzowy salon DDD w Toruniu
W sobotę 17 marca w Toruniu został otwarty kolejny franczyzowy salon Dobre Dla Domu
Sieć Dobre Dla Domu należy do firmy BRW Wnętrza, spółki z Grupy Black Red White, potentata na rynku mebli. Wykorzystując koniunkturę budowlaną w Polsce pierwszy sklep franczyzowy firma BRW Wnętrza otworzyła rok temu. Toruński sklep DDD o powierzchni 400m2 jest ósmą placówką sieci prowadzoną na zasadzie franczyzy (sieć posiada jeszcze dwie własne placówki). Do końca 2007 roku DDD powiększy się o 12 franczyzowych jednostek. Twórcy sieci systematycznie wzbogacają ofertę o nowe wzory podłóg, paneli ściennych i drzwi. Toruński sklep DDD został otwarty przy Szosie Lubickiej - przy trasie wylotowej na Warszawę, blisko osiedla Rubinkowo. W sklepie dostępnych jest ponad 200 wzorów podłóg i ponad 100 modeli drzwi w samej ekspozycji (na specjalne zamówienie - kolejne 100).
Fachowcy z certyfikatem
Koniunktura w budownictwie to nie jedyny sprzymierzeniec biznesu DDD. Firma wykorzystuje również fakt, że z Polski wyjechało wielu fachowców. Stworzyła więc bazę dostępnych ekip na potrzeby swoich klientów. Sklepy DDD wyszukują ekipy monterskie i podpisują z nimi umowy o współpracy. Niebawem BRW Wnętrza razem z dostawcami sieci DDD rozpocznie program szkoleń i certyfikacji ekip.
Wejść w podłogi
Koszt otwarcia wielkopowierzchniowego sklepu DDD wynosi 300 tys. zł. Dwie trzecie tej kwoty pokrywa centrala sieci oraz dostawcy. Franczyzobiorca inwestuje w sklep ok. 100 tys. zł. Połowa tej kwoty przeznaczona jest na opłatę licencyjną, udział w budżecie kampanii reklamowej otwarcia, zakup kasy fiskalnej, wózka paletowego oraz wynagrodzenia pracowników przed uruchomieniem sklepu. Pozostała część to koszty zatowarowania z odroczonym terminem płatności. Za resztę towaru w sklepie (o wartości ok. 150 tys. zł) franczyzobiorca płaci dopiero po jego sprzedaży. BRW Wnętrza samodzielnie dobiera lokalizację pod inwestycje - ważna jest liczba mieszkańców, zasobność ich portfeli i plany zagospodarowania przestrzennego. Franczyzobiorca otrzymuje od BRW Wnętrza gotowy, w pełni wyposażony lokal.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej