Debiut Żółtego Cesarza

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W niecały miesiąc po ogłoszeniu oferty franczyzowej, właściciele powstającej sieci sklepów z żywnością naturalną Żółty Cesarz podpisali pierwszą umowę na otwarcie placówki w samym centrum Warszawy. Projektant sieci wraz z właścicielką sklepu Agnieszką Grymowicz i jej mężem dopinają na ostatni guzik projekt wnętrza nowego sklepu przy Placu Grzybowskim 10.

Otwarcie lokalu planowane jest z początkiem marca. Trwają również rozmowy z kilkunastoma kandydatami na franczyzobiorców w całym kraju.

W ofercie sklepów znajduje się m.in. ekologiczna żywność i bio-kosmetyki. Przyszły właściciel sklepu Żółty Cesarz powinien dysponować kwotą od 30 do 200 tys. zł oraz lokalem o powierzchni od 40 do 100 m2. Firma pomaga m. in. w pierwszym zatowarowaniu sklepu, nadzoruje jego działalność i organizuje szkolenia.

Franczyzodawca wprowadził promocyjną opłatę licencyjną, która przestanie obowiązywać po podpisaniu piątej umowy franczyzowej.

(agaka)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €