Kondycja warszawian
Pierwszy klub fitness sieci Holmes Place zacznie działać w hotelu Hilton w Warszawie w maju br.
Holmes Place Lifestyle Club jest pierwszym klubem tej marki otwieranym w Polsce przez międzynarodową grupę Holmes Place - właściciela sieci ponad 100 ekskluzywnych klubów rekreacyjnych Holmes Place działających w Europie, Izraelu i Stanach Zjednoczonych.
Holmes Place Lifestyle Club mieści się w kompleksie hotelu Hilton w centrum Warszawy i zajmuje dwa poziomy o łącznej powierzchni prawie 4 tys. m.kw. Jest więc jednym z największych klubów fitness w Polsce, pierwszym tej klasy udostępniającym 25-metrowy basen.
Parter to strefa relaksu – tu mieści się recepcja, 4-torowy basen, koedukacyjna sauna rzymska i fińska, baseny jacuzzi o różnej temperaturze wody, studio „Body and Mind” do ćwiczeń holistycznych, gabinet SPA firmy Thalgo oraz bar kawowy Green Coffee. Każda przebieralnia wyposażona jest w szafki na odzież, toaletki z podświetlanymi lustrami, oddzielne kabiny prysznicowe, saunę fińską oraz solarium.
Piętro przeznaczone jest do aktywnego wypoczynku, czemu służą m.in. sale do ćwiczeń grupowych, w tym studio spinning, sprzęt sportowy marki Technogym i Precor do ćwiczeń siłowych i kardio. Klubowicze będą też mogli korzystać z maszyn do ćwiczeń wibracyjnych – Power Plate oraz programu treningowego: wydolnościowego, kształtującego sylwetkę oraz redukującego masę ciała. W ofercie zaplanowane są również zajęcia taneczne, relaksacyjne, a także trening pod okiem osobistego trenera.
W klubie może w jednym czasie ćwiczyć około 300 osób, przy czym każda realizuje swój indywidualny program treningowy opracowany pod kątem własnych celów. Docelowo w klubie będzie pracować ok. 70 osób – instruktorów fitness, trenerów, ratowników oraz konsultantów sprzedaży i pracowników recepcji.
Otwarcie Holmes Place Lifestyle Club poprzedza przedsprzedaż kart klubowych prowadzona w stoisku promocyjnym w CH Arkadia oraz bezpośrednio w klubie.
Holmes Place została stworzona w 1980 roku przez Allana Fishera. Pierwszy klub otwarto w Chelsea w Londynie. Obecnie firma Holmes Place jest jedną z marek klubów odnowy i rekreacji działających w Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Republice Czeskiej, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Grecji oraz Izraelu i Stanach Zjednoczonych i obsługujących ponad 400 tys. klientów.
Od roku 2004 firma prowadzi ekspansję w Europie Środkowej, zapoczątkowaną otwarciem klubu Holmes Place w Pradze w Republice Czeskiej. Kolejnym krokiem jest otwarcie klubów w Warszawie – dwóch pod marką Shape (w Galerii Mokotów, które nastąpiło pod koniec sierpnia 2006 roku i planowego na II połowę 2007 roku w Centrum Handlowym Arkadia) oraz jednego pod marką Holmes Place Lifestyle Club w hotelu Hilton. Całkowita wartość tej inwestycji wyniesie ok. 8 mln EURO, z czego koszty otwarcia klubu Holmes Place to ok. 4 mln EURO. Firma planuje od 2008 roku otwierać średnio 3-4 kluby marki Shape Fitness Clubs w największych miastach Polski.
(asmoli)
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej