Odszkodowanie za frytki?
Amerykańscy wegetarianie żądają odszkodowań od McDonald’s
Wielomilionowych odszkodowań żąda od McDonald’s grupa amerykańskich wegetarian pochodzących z Indii. Powodem są... frytki. Adwokaci reprezentujący powodów twierdzą, że koncern wprowadził klientów w błąd, co do receptury ich przyrządzania. W 1990 r. McDonald’s deklarował, że do przygotowania frytek używa tylko tłuszczów roślinnych. Wegetarianie twierdzą, że jest inaczej. W Indiach informacje o praktykach koncernu doprowadziły do demonstracji przed restauracjami.
Więcej: Prawo i Gospodarka, 25 maja 2001
Gazeta wyborcza cytuję wypowiedź w tej sprawie Krzysztofa Kłapy, rzecznika prasowego McDonald’s Polska:
– Przy produkcji frytek przez firmy Farm Frites i Kama Foods - dostawców frytek do restauracji McDonald’s w Polsce – stosowany jest olej, w którym nie ma żadnego dodatku tłuszczu zwierzęcego.
Więcej:Gazeta Wyborcza, "Supermarket" 28 maja 2001
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej