W sklepach Bricomarche sprzedawany jest asortyment do domu i ogrody. Klienci mogą wybierać spośród artykułów związanych z czterema dziedzinami - majsterkowaniem, dekoracją i wyposażeniem wnętrz, budownictwem oraz ogrodem.
Przedsiębiorcy zarządzający sklepami w Polsce twierdzą, że osiągają bardzo dobre wyniki handlowe i planują w przyszłym roku powiększenie sieci o około 20 sklepów. Sklepy Bricomarche mają od 900 m2 do 1400 m2 powierzchni sprzedaży i znajdują się w miejscowościach zamieszkałych przez 20-70 tys. mieszkańców.
Lubański Bricomarche jest zbudowany według standardów sieci. Na powierzchni sprzedaży 1400 m2 znajduje się gama 15 tys. artykułów branży „dom i ogród”. Po 30 proc. zajmują artykuły do majsterkowania i materiały budowlane, natomiast udział artykułów dekoracyjnych i ogrodu w asortymencie stanowi po 20 proc. Jak wszystkie sklepy Bricomarche nowy market w Lubaniu oferuje klientom dział ogrodniczy, który znajduje się w zewnętrznej, liczącej około 1 000 m2 części marketu. Dla mieszkańców 23. tysięcznego Lubania zbudowano parking dla 80 samochodów. Robiąc zakupy w tym sklepie, będą mogli zaopatrzyć się równocześnie w produkty spożywcze w znajdującym się po drugiej stronie ulicy sklepie Intermarche.
(asmoli)
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 168 [author_pid] => 1050 [author_name] => Anna Smolińska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => asmolinska@profitsystem.pl [author_profile] =>Anna Smolińska jest dyrektorem działu mediów o franczyzie i członkiem zarządu PROFIT system. Zarządza pracą redakcji magazynu "Własny Biznes Franchising" oraz portali Franchising.pl i Franchising.eu. Pisze oraz redaguje artykuły przygotowane przez dziennikarzy, a także prowadzi wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami na kanale YouTube Franchising-PL.
Ukończyła Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia polska ze specjalizacją redaktorską oraz Zarządzanie Franczyzą w Szkole Głównej Handlowej. Zanim podjęła pracę w PROFIT system, współpracowała z Gazetą Wyborczą, Życiem Warszawy oraz tygodnikami regionalnymi.
[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/AnnaSmoliska4 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/anna-smoli%C5%84ska-49a52059/ [author_photo] => Array ( [pid] => 216306 [itemserver_id] => 53838 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 919/ce9/anna-smolinska.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => anna-smolinska ) ) [link] => /artykul/3196/bricomarche-lubaniu-slaskim/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [article_date_formated] => 29.11.2006 [article_day] => Środa [article_img] => [article_alt] => ) [images] => Array ( ) [imagesCount] => 0 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Bricomarché (Grupa Muszkieterów) [id] => 277 [type] => 5 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 32 [link] => /franczyza/277/bricomarche-grupa-muszkieterow/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 84028 [country_item] => pl [description] => [path] => 6c7/765/bricomarch-grupa-muszkieterow-logo-1.gif [class] => image-gif [mime] => image/gif [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 137 [itemserver_id] => 17240 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 203143 [country_item] => pl [description] => [path] => 70b/653/bricomarche.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 50443 ) [1] => Array ( [pid] => 175952 [country_item] => pl [description] => [path] => 70b/653/bricomarche_sklep.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 42807 ) [2] => Array ( [pid] => 203148 [country_item] => pl [description] => [path] => daf/702/bm.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 50448 ) [3] => Array ( [pid] => 203144 [country_item] => pl [description] => [path] => d8d/9a1/cfdf0ac2-1e96-4f6e-b672-648b15769e62--5416-intermarche-zainwestuje-w-portugalii-200-mln-euro-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 600 [img_height] => 389 [itemserver_id] => 50444 ) [4] => Array ( [pid] => 175954 [country_item] => pl [description] => [path] => 7d3/a22/bm_rawa_mazowiecka_8.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 42809 ) [5] => Array ( [pid] => 175955 [country_item] => pl [description] => [path] => 8bd/457/biurowiec_grupa_muszkieterow-1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 652 [itemserver_id] => 42810 ) [6] => Array ( [pid] => 175953 [country_item] => pl [description] => [path] => 74c/334/bricomarch__fotografia.tif [class] => image-tiff [mime] => image/tiff [title] => [img_width] => 1124 [img_height] => 749 [itemserver_id] => 42808 ) [7] => Array ( [pid] => 175956 [country_item] => pl [description] => [path] => 17f/f14/bricomarche_sklep_poznan_2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 42811 ) [8] => Array ( [pid] => 203147 [country_item] => pl [description] => [path] => dc3/8d7/zdj_cie_bm.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 50447 ) [9] => Array ( [pid] => 203146 [country_item] => pl [description] => [path] => 21b/312/intermarche_rem.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 50446 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => Intermarché (Grupa Muszkieterów) [id] => 13 [type] => 1 [fr] => 1 [company_franchising] => 1 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 32 [link] => /franczyza/13/intermarche-grupa-muszkieterow/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 82165 [country_item] => pl [description] => [path] => bea/fac/intermarch-grupa-muszkieterow-logo-1.gif [class] => image-gif [mime] => image/gif [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 157 [itemserver_id] => 16910 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 175949 [country_item] => pl [description] => [path] => 21b/312/intermarche_srem.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 42804 ) [1] => Array ( [pid] => 203145 [country_item] => pl [description] => [path] => f60/23b/im.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1068 [itemserver_id] => 50445 ) [2] => Array ( [pid] => 203147 [country_item] => pl [description] => [path] => dc3/8d7/zdj_cie_bm.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 50447 ) [3] => Array ( [pid] => 175947 [country_item] => pl [description] => [path] => c8a/1c5/iwona_i_mariusz_pawelczyk_intermarche.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 42802 ) [4] => Array ( [pid] => 175951 [country_item] => pl [description] => [path] => fba/8c1/mateusz_dubicki_intermarche.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 42806 ) [5] => Array ( [pid] => 175950 [country_item] => pl [description] => [path] => 8bd/457/biurowiec_grupa_muszkieterow.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 652 [itemserver_id] => 42805 ) [6] => Array ( [pid] => 175948 [country_item] => pl [description] => [path] => e9c/6db/intermarche.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 42803 ) [7] => Array ( [pid] => 203146 [country_item] => pl [description] => [path] => 21b/312/intermarche_rem.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1067 [itemserver_id] => 50446 ) ) ) ) ) )Bricomarche w Lubaniu Śląskim
4 grudnia zostanie otwarty sklep Bricomarche w Lubaniu Śląskim. To 600 sklep sieci w Europie i 40 w Polsce.
W sklepach Bricomarche sprzedawany jest asortyment do domu i ogrody. Klienci mogą wybierać spośród artykułów związanych z czterema dziedzinami - majsterkowaniem, dekoracją i wyposażeniem wnętrz, budownictwem oraz ogrodem.
Przedsiębiorcy zarządzający sklepami w Polsce twierdzą, że osiągają bardzo dobre wyniki handlowe i planują w przyszłym roku powiększenie sieci o około 20 sklepów. Sklepy Bricomarche mają od 900 m2 do 1400 m2 powierzchni sprzedaży i znajdują się w miejscowościach zamieszkałych przez 20-70 tys. mieszkańców.
Lubański Bricomarche jest zbudowany według standardów sieci. Na powierzchni sprzedaży 1400 m2 znajduje się gama 15 tys. artykułów branży „dom i ogród”. Po 30 proc. zajmują artykuły do majsterkowania i materiały budowlane, natomiast udział artykułów dekoracyjnych i ogrodu w asortymencie stanowi po 20 proc. Jak wszystkie sklepy Bricomarche nowy market w Lubaniu oferuje klientom dział ogrodniczy, który znajduje się w zewnętrznej, liczącej około 1 000 m2 części marketu. Dla mieszkańców 23. tysięcznego Lubania zbudowano parking dla 80 samochodów. Robiąc zakupy w tym sklepie, będą mogli zaopatrzyć się równocześnie w produkty spożywcze w znajdującym się po drugiej stronie ulicy sklepie Intermarche.
(asmoli)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej