Zdrowa inwestycja
Od dwóch lat w Warszawie działa Żółty Cesarz, stumetrowy sklep ze zdrową żywnością. Właściciele Żółtego Cesarza chcą otwierać kolejne sklepy, zarówno własne jak i franczyzowe.
Przedsiębiorca zainteresowany otwarciem sklepu ze zdrową żywnością musi dysponować lokalem o powierzchni od 40 do 100 m2. Kapitał niezbędny do rozpoczęcia działalności waha się od 30 do 200 tys. zł (wzrasta wraz z metrażem sklepu). Osoba, która zdecyduje się na otwarcie Żółtego Cesarza otrzyma pakiet franczyzowy, w którego w skład wchodzi m.in. podręcznik franczyzobiorcy, projekt wystroju wnętrza, szkolenie personelu, pomoc w otwarciu sklepu. Poza tym franczyzobiorca będzie miał zapewnioną bezpłatną reklamę nowo otwartego sklepu w miesięczniku "Wegetariański Świat".
(asmoli)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej