Ecco przyciągają marki
Duńska firma obuwnicza Ecco Sko zapowiada dalszą ekspansję w Polsce. Firma planuje rozwój poprzez wejścia do sklepów wielu marek.
Na terenie Polski Ecco posiada 9 sklepów firmowych i 15 placówek prowadzonych przez partnerów biznesowych, ale oferta butów Ecco jest dostępna również w 260 sklepach wielomarkowych. Przedstawiciele polskiego oddziału nie podają jednak liczby punktów, w których pojawi się asortyment Ecco.
Sieć sklepów założyła w 1963 roku duńska rodzina Toosbuy, która do dziś jest właścicielem firmy. Obecnie sieć Ecco liczy ok. 1200 sklepów, stoisk i innych formatów handlowych w ponad 60 krajach. W wielu z nich rozwija się poprzez franczyzę. (aw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej