Klienci wrócą we wrześniu
- rozmowa z Sylwią Godlewską,
założycielką
Klubu Malucha.
Czy prowadzenie przedszkola jest opłacalnym biznesem?
Prowadzenie przedszkola jest specyficznym biznesem. Nie może go prowadzić osoba, która chce tylko zainwestować pieniądze i czekać na zyski. Prowadzenie przedszkola to opieka nad dziećmi i stały kontakt z rodzicami. To są nasi klienci. Ich zadowolenie przełoży się w przyszłości na naszą dobrą opinię. A dobra opinia pomoże nam w zdobyciu nowych klientów, a także w osiągnięciu zysków.
Kto według Pani może prowadzić przedszkole?
Z całą pewnością nie każdy. Osoba, która chciałaby założyć przedszkole musi posiadać dużą wiedzę na temat dzieci. Najlepiej jeśli posiada wykształcenie pedagogiczne. Powinna umieć też komunikować się z rodzicami. Niezbędne jest także wyczucie rynku, gdyż nasza branża poddaje się okresowym tendencjom. Gdy przychodzi niż demograficzny o klientów jest trudniej. Trzeba przeczekać gorszy okres.
Na czym polega działalność Klubu Malucha?
Pierwszy Klubu Malucha Siódme Niebo powstał w Szczecinie w 2001 roku. Realizuje on autorski program Wychowania Przedprzedszkolnego dla dzieci w wieku od 1,5 roku do 4 lat. Zajęcia w klubie są organizowane w systemie czterogodzinnym. Pozwala to rodzicom na wybór dowolnej godziny, o której przyprowadzą dziecko. I tak przejdzie ono cały system zajęć. Obecnie mamy swoje placówki również w Warszawie i oprócz klubów Malucha, prowadzimy także przedszkole.
rozmawiała asmoli
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej