Naturhouse w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć Naturhouse propagującą zdrowy tryb życia.
Naturhouse zajmuje się sporządzaniem indywidualnych dla każdego klienta planów dietetycznych, mających na celu zwalczanie nadwagi oraz zaszczepienie nawyku odpowiedniego odżywiania się. W każdym ze sklepów należących do sieci można zasięgnąć bezpłatnych porad dietetyka, nawet jeśli klient nie zdecyduje się na rozpoczęcie kuracji lub zakup wspomagających ją produktów. W czasie trwania kuracji, organizowane są cotygodniowe spotkania z dietetykiem, kontrolującym jej przebieg i motywującym kuracjusza do osiągnięcia wyznaczonego celu – idealnej sylwetki. Firma zapewnienia swoim klientom stałe, fachowe wsparcie .
Naturhouse działa od 1994 roku, obecnie posiada 1040 oddziałów w różnych krajach Europy i Ameryki, z czego jedynie 110 to jednostki własne. W Polsce firma rozpoczęła swoją działalność zaledwie kilka miesięcy temu. Plany Naturhouse zakładają powstanie co najmniej 85 placówek do 2010 roku, z czego aż 95 proc. z nich ma działać na zasadzie franczyzy.
Obecnie Naturhouse poszukuje franczyzobiorców na terenie całej Polski, w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców. Aby podjąć współpracę z firmą, należy dysponować kwotą 65-90 tys. zł, potrzebną do przystosowania lokalu zgodnie ze standardem sieci. W tej kwocie mieszczą się również środki na zakup mebli sklepowych i biurowych, sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz koszty reklamy zewnętrznej. Dodatkowo na zakup produktów niezbędnych do rozpoczęcia działalności, franczyzobiorca musi przeznaczyć 15 tys. zł (termin płatności za towar objęty zamówieniem to 30 dni). Opłata licencyjna wynosi 600 Euro rocznie + VAT. Licencjobiorca jest zobowiązany do przeznaczania 5 proc. rocznej wartości zakupu produktów na reklamę lokalu. Firma zapewnia biorcy szkolenia techniczne, które są obowiązkowe oraz szkolenia fakultatywne – administracyjne i handlowe. Koszt tych szkoleń pokrywa franczyzodawca, natomiast za przejazd, zakwaterowanie i utrzymanie personelu odbywającego szkolenie franczyzobiorca zobowiązany jest zapłacić sam.
Potencjalny biorca musi dysponować możliwie dobrze usytuowanym lokalem (własnym lub wynajętym) o powierzchni około 50 m2, w często uczęszczanym przez potencjalnych klientów miejscu. Koszty remontu pomieszczenia, w którym będzie prowadzona działalność mieszczą się w granicach 2-20 tys. zł, w zależności od jego stanu ogólnego.
Szacowany według przedstawicieli firmy okres zwrotu z inwestycji trwa około 3-4 miesiące.
(agaka)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej