Nowa funkcja biur podróży
Polacy preferują zakup wyjazdów wakacyjnych w wyspecjalizowanych punktach sprzedaży usług turystycznych (zadeklarowało tak aż 67% ankietowanych) i coraz częściej postrzegają pracowników biur podróży jako osobistych doradców turystycznych.
Jak wskazują wyniki badań OBOP przeprowadzonych na zlecenie polskich biur podróży Lufthansa City Center Grupa Polska jedynie 11% Polaków nie ma problemu z wybraniem wakacyjnej oferty. Liczymy na to, że pracownicy biura podróży doradzą nam który hotel wybrać, gdzie wyjechać, żeby najlepiej wypocząć z małym dzieckiem, a gdzie by prowadzić życie nocne czy popływać na desce surfingowej. Dodatkowo zmieniają się same biura podróży, które swoim wystrojem i panującą w nich atmosferą powinny wprowadzać klientów w wakacyjny nastrój.
Pracownicy biura podróży - konsultanci a nie sprzedawcy
W związku z nową rolą pracowników biura podróży, w szczególności tych odpowiedzialnych za bezpośrednią sprzedaż oferty turystycznej, klienci oczekują od nich dokładnej znajomości miejscowości wypoczynkowych, wykraczającej poza opisy w katalogach touroperatorów.
- Decydując się na zakup wycieczki klienci coraz częściej zadają bardzo szczegółowe pytania odnoście wyglądu pokoi, pobliskiej plaży, różnorodności menu czy atrakcji turystycznych. W związku z tym wysyłamy naszych pracowników zajmujących się bezpośrednią obsługą klienta na wyjazdy studyjne, podczas których mogą osobiście poznać różne hotele, ich położenie, skosztować lokalnej kuchni, a także zwiedzić najważniejsze miejsca w okolicy - mówi Bogdan Wieczorek z Lufthansa City Center Grupa Polska.
Wyjazdy szyte na miarę
Coraz częściej Polacy korzystają również z pomocy pracowników biura podróży przy aranżowaniu tzw. wyjazdów szytych na miarę.
- Często przychodzą do nas osoby, które chciałyby spędzić swój urlop
w nietypowy sposób na przykład wybierając się w podróż dokoła świata. Oczekują od nas kompleksowej obsługi, czyli wykupienia biletu lotniczego, rezerwacji w hotelach, ale przede wszystkim doradztwa. Traktując naszych pracowników jak konsultantów często proszą o zaproponowanie im 10 czy 15 najciekawszych miejsc, w których warto się zatrzymać. Oznacza to przygotowanie uszytej na miarę wycieczki wraz ze szczegółowym przedstawieniem atrakcji turystycznych - mówi Marian Szypuła z Lufthansa City Center Grupa Polska.
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej