Najpierw własne, potem franczyzowe
Czeski Hannah buduje polską sieć. Firma ostrożnie stawia kroki w Polsce. Nie obiecuje wielkich inwestycji - za dwa lata liczy na 5 własnych sklepów.
Dziś w Centrum Handlowym Factory w Warszawie czeska sieć Hannah otworzy pierwszy własny sklep. Klienci znajdą w nim przede wszystkim odzież i akcesoria sportowe. Na naszym rynku do połowy 2008 r. ma się pojawić pięć własnych punktów Hannah. Powstaną one w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Przedstawicieli czeskiej firmy interesują lokalizacje w galeriach handlowych w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców oraz punkty w centrach miast przy głównych ciągach komunikacyjnych. Firma myśli także o sklepach franczyzowych — zamierza je budować od początku 2007 r.
W Polsce Hannah buduje równocześnie sieć sklepów ajencyjnych, które działają już w istniejących sklepach turystyczno-sportowych. Powstało osiem takich punktów, do końca roku będzie ich piętnaście.
Więcej: Magdalena Laskowska, "Puls Biznesu" 10 maja 2006r.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej