Coś nowego
- rozmowa z Derekiem Price’m z Grupy Linguaphone
W Polsce jest wiele szkół językowych. Co nowego wnosi Grupa Linguaphone wchodząc do Polski?
Przede wszystkim przynosimy dwa pomysły na nauczanie języków. Pierwszy z nich to Direct English, sieć szkół językowych, które stosują bogatą kompilację nauczania – zestaw dwujęzycznych materiałów do samodzielnej nauki, indywidualne zajęcia z lektorem, zajęcia w grupach oraz on-line. Drugim konceptem jest Linguaphone – system nauczania języków obcych na odległość. W nauczaniu języków obcych posługujemy się nowymi technologiami, pomysłami i narzędziami. Nasze programy nie są oparte na sztuczkach i trikach – te nigdy nie wytrzymują próby czasu. Nasz program powstał na bardzo solidnych akademickich podwalinach, był współtworzony przez światowej sławy ekspertów, takich jak Louis Alexander.
80 tys. funtów to poważna suma, zwłaszcza w Polsce. Co dostanie masterlicencjobiorca za tę kwotę?
Po pierwsze wyłączne prawa do używania marek Direct English i Linguaphone na terenie Polski przez okres 10 lat. Nasz licencjobiorca w Polsce może też liczyć na osobiste zaangażowanie naszych najlepszych specjalistów w dziedzinie zarządzania, produkcji, IT oraz marketingu w sieć rozwijaną w Polsce. Tę pomoc licencjobiorca otrzyma na każdym etapie działalności. Już od pierwszego dnia współpracy nasz Business Development Manager będzie pomagał biorcy licencji master przy starcie przedsięwzięcia oraz w rozwijaniu działalności. Przez dwa tygodnie masterlicencjobiorca przejdzie niezbędne szkolenia, a w jego siedzibie zainstalujemy niezbędne systemy informatyczne, które pozwolą na śledzenie przebiegu kursów oraz administrowanie siecią szkół i sprzedażą kursów na odległość. Nasz polski partner otrzyma też niezbędne podręczniki operacyjne oraz komplet materiałów językowych. Masterlicencjobiorca może też liczyć na bardzo rozbudowaną pomoc w zakresie promocji i marketingu, m.in. plan marketingowy otwarcia szkoły, materiały na temat marki, dostęp do naszego Extranetu i rzecz jasna wsparcie w postaci kampanii marketingowych, które pomogą wypromować w Polsce marki Direct English oraz Linguaphone.
Zobacz również: Direct English wchodzi do Polski
ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej