Dobra oferta to podstawa
– o rozwoju sieci placówek partnerskich mówi Ryszard Kiewrel, dyrektor ds. placówek partnerskich Banku BPH.
Bank BPH otworzył ponad 400 placówek partnerskich w półtora roku. Co decyduje o takim tempie rozwoju sieci?
Sądzę, że decyduje o tym bardzo atrakcyjna oferta dla przyszłych partnerów - bowiem za niewielką kwotę partner nabywa prawo do działalności pod jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek na rynku finansowym. Wstępny koszt uruchomienia placówki to 10-30 tys. zł w zależności od liczby stanowisk. Kwota ta pokrywa koszty wizualizacji, sprzętu komputerowego, sejfu oraz mebli. Poza tym partner otrzymuje szkolenie, budżet na promocję lokalną oraz gamę produktów i usług dla klientów indywidualnych i biznesowych pokrywającą się w 80 proc. z ofertą oddziałów.
Czy nowo otwierane placówki różnią się od pierwszych agencji Banku BPH?
Nasza oferta bardzo ewoluowała, ale te zmiany dotyczą wszystkich placówek – zarówno już działających, jak i obecnie otwieranych. Od października 2005 roku nasze placówki partnerskie oferują wszystkie produkty Banku dla małych i średnich firm. W tym samym czasie Bank BPH wdrożył system obsługi wniosków kredytowych składanych przez pośredników i agentów. Narzędzie to znacznie przyspiesza proces przesyłania wniosków pomiędzy placówkami a bankiem. Dzięki temu czas oczekiwania na decyzję banku o udzieleniu kredytu jest znacznie krótszy. Od stycznia 2006 placówki partnerskie Banku BPH mają możliwość pracy w soboty, niedziele oraz dni świąteczne.
Czego oczekujecie Państwo od potencjalnych partnerów?
Przyszły partner powinien prowadzić działalność gospodarczą i nie może być karany. Oczekujemy przedsiębiorczości i zaangażowania w działalność placówki. Mile widziane jest również doświadczenie w sektorze finansowym, ale nie jest ono niezbędne, bowiem, niezbędną wiedzę nasz partner może posiąść w czasie szkoleń. Oczywiście sprawdzamy wiarygodność naszych potencjalnych partnerów w Biurze Informacji Kredytowej oraz Rejestrze Nierzetelnych Klientów. Przyszli partnerzy muszą też dostarczyć niezbędne dokumenty, np. zaświadczenia o niezaleganiu z należnościami wobec Urzędu Skarbowego i ZUS.
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej