Stacje lokalne pójdą w sukurs Radiu Zet
Właściciel Radia Zet może zainwestować nawet 40 mln zł w zakup lokalnych stacji. Chce zbudować grupę z 44 współpracującymi podmiotami.
Eurozet ma w swoim portfolio ogólnopolskie Radio Zet i młodzieżową, ponadregionalną Radiostację. Chce włączyć do grupy przynajmniej część z 44 stacji lokalnych, z którymi już współpracuje, sprzedając ich czas reklamowy.
Eurozet sprzedaje czas reklamowy pakietu stacji niezależnych. By je zachować, właściciel Radia Zet w drugiej połowie stycznia zaproponował tym podmiotom kupno udziałów.
— Pakiet stacji lokalnych ma sens ekonomiczny przy 35-40 podmiotach. Tyle stacji chcemy utrzymać. Naszą ofertą zainteresowało się na razie kilka stacji. Z każdą będziemy prowadzić indywidualne rozmowy — powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Monika Bednarek, która od kilku lat niezmiennie deklaruje, że może przeznaczyć na tego typu inwestycje do 40 mln zł.
Eurozet dostarcza 41 stacjom lokalnym serwisy informacyjne, w miejsce BBC, które wycofało się z Polski. Deklaruje też pomoc przy restrukturyzacji działów administracyjnych czy technicznych.
Podmioty, z którymi współpracuje Eurozet, to ostatnie niezależne stacje lokalne na rynku. Większość dołączyła już do sieci. Przykładami mogą być budowana przez powiązane z RMF Multimedia sieć RMF Maxxx czy Vox FM powstająca na bazie stacji byłego Radia Plus.
Więcej: Magdalena Wierzchowska, "Puls Biznesu" 10 lutego 2006 r.ZOBACZ W KATALOGU

AgencjaTlumaczen.pl

Auto Gamma

Break & Wash

Car for You

Centrum Relaksu i Walki ze Stresem ODLOT

Citybox24.pl – Magazyny samoobsługowe

Czyste Powietrze

epaka.pl

Extra Services

Fashion Laundromat

Fundacja Fotowoltaiki i termomodernizacje

Furgonetka Punkt

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Mail Boxes Etc.

Mazfor

Museum of Senses

Orange Energia

Pralnia EBS

Qjob

Quick Ride

Rentabox24

Ship Center

Speed Queen

Upadłości - Ekspert

Wynajmij Dostawczaka
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej