Fachowo i ciekawie o franczyzie, partnerstwie i własnej firmie
Poznaj pomysły na własny biznes! Magazyn Franchising Info zawiera aktualne informacje o sieciach franczyzowych i partnerskich działających w Polsce. Przedstawia najnowsze wydarzenia i trendy na rynku, opisuje sukcesy i porażki, doradza biorcom i dawcom licencji oraz omawia zmiany w polskim prawie i podatkach.
W szesnastym numerze
Temat numeru Zysk ma smak Info-shorty Moja firma mi nie LOTTO Katalog franczyz i systemów partnerskich Wybierz coś dla siebie |
Loża komentatora Gramy w pokera z franczyzodawcami Jest sprawa Grosik upadł Moja firma Wyścig po drugie życie Dobre rady Lustracja we franczyzie |
Magazyn Franchising Info możesz zamówić przez internet w księgarni (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Aktualne wydanie magazynu jest także dostępne w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Ruch oraz FranPress.
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 168 [author_pid] => 1050 [author_name] => Anna Smolińska [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => asmolinska@profitsystem.pl [author_profile] =>Anna Smolińska jest dyrektorem działu mediów o franczyzie i członkiem zarządu PROFIT system. Zarządza pracą redakcji magazynu "Własny Biznes Franchising" oraz portali Franchising.pl i Franchising.eu. Pisze oraz redaguje artykuły przygotowane przez dziennikarzy, a także prowadzi wywiady z ekspertami i przedsiębiorcami na kanale YouTube Franchising-PL.
Ukończyła Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku filologia polska ze specjalizacją redaktorską oraz Zarządzanie Franczyzą w Szkole Głównej Handlowej. Zanim podjęła pracę w PROFIT system, współpracowała z Gazetą Wyborczą, Życiem Warszawy oraz tygodnikami regionalnymi.
[display_author] => 1 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => https://twitter.com/AnnaSmoliska4 [linkedin_link] => https://www.linkedin.com/in/anna-smoli%C5%84ska-49a52059/ [author_photo] => Array ( [pid] => 216306 [itemserver_id] => 53838 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 919/ce9/anna-smolinska.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => anna-smolinska ) ) [link] => /artykul/2567/zysk-ma-smak/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => zakupy [articletype_superior] => 0 [permanent] => 0 [display_author] => 0 [link] => 11 [advertising] => 1 [articletype_name_url] => zakupy ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81537 [country_item] => pl [description] => [path] => 13f/983/magazyn_nr_16.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 255 [img_height] => 350 [itemserver_id] => 10686 ) ) [finfo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81538 [country_item] => pl [description] => [path] => 57c/01b/magazyn_nr_16_sm.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 160 [img_height] => 220 [itemserver_id] => 10685 ) ) ) [og_image] => 13f/983/magazyn_nr_16.jpg [article_date_formated] => 01.11.2005 [article_day] => Wtorek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81537 [country_item] => pl [description] => [path] => 13f/983/magazyn_nr_16.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 255 [img_height] => 350 [itemserver_id] => 10686 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 81537 [country_item] => pl [description] => [path] => 13f/983/magazyn_nr_16.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 255 [img_height] => 350 [itemserver_id] => 10686 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( ) )Zysk ma smak

W gastronomii na brak klientów nie narzekają ani właściciele eleganckich restauracji, ani budek z hot-dogami. Opisujemy rynek gastronomii na licencji. Doradzamy jak wybrać dobrą lokalizację. Opisujemy też, jak mogłaby wyglądać pożyteczna lustracja we franczyzie, aby kandydat na biorcę dowiedział się o dawcy jak najwięcej. Relacjonujemy najnowsze wydarzenia z rynku, m.in. upadek Agencji Finansowej Grosik oraz powstanie sieci rozgłośni franczyzowych radia Eska.
Fachowo i ciekawie o franczyzie, partnerstwie i własnej firmie
Poznaj pomysły na własny biznes! Magazyn Franchising Info zawiera aktualne informacje o sieciach franczyzowych i partnerskich działających w Polsce. Przedstawia najnowsze wydarzenia i trendy na rynku, opisuje sukcesy i porażki, doradza biorcom i dawcom licencji oraz omawia zmiany w polskim prawie i podatkach.
W szesnastym numerze
Temat numeru Zysk ma smak Info-shorty Moja firma mi nie LOTTO Katalog franczyz i systemów partnerskich Wybierz coś dla siebie |
Loża komentatora Gramy w pokera z franczyzodawcami Jest sprawa Grosik upadł Moja firma Wyścig po drugie życie Dobre rady Lustracja we franczyzie |
Magazyn Franchising Info możesz zamówić przez internet w księgarni (pojedyncze egzemplarze, prenumerata, numery archiwalne). Aktualne wydanie magazynu jest także dostępne w sprzedaży detalicznej w sieci salonów prasowych EMPiK, Inmedio / Relay, Kolporter, Ruch oraz FranPress.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej