E-handel to prestiż dla sieci spożywczej
– mówi Błażej Patryn z sieci Piotr i Paweł
Jak oceniacie Państwo perspektywy rozwoju handlu internetowego w branży spożywczej?
Od dłuższego czasu obserwujemy rozwój internetu i możliwości, jakie daje ta forma handlu. Doszliśmy do wniosku, że możemy w ten sposób ułatwić codzienne zakupy niektórym z naszych klientów. Internetową sprzedaż produktów rozpoczęliśmy w połowie listopada 2003 roku na terenie Poznania. Zrobiliśmy ten krok jako jedni z pierwszych z branży. Obecnie rozważamy możliwość uruchomienia internetowych zakupów także w innych miastach - coraz częściej proszą nas o to nasi klienci. Zdajemy sobie sprawę, że nie będzie to nasz główny kanał sprzedaży, ale dla naszej marki stanowi on prestiż i odróżnia nas od innych sieci. Wierzymy, że internet pozwala supermarketom Piotr i Paweł iść z duchem czasu, a taka forma działalności będzie stale się rozwijać i należy się spodziewać nowych ofert tego typu.
Czy internetowe sklepy traktujecie Państwo jako przyszły kanał dystrybucji czy też jako potencjalną konkurencję?
Nie traktujemy internetu jako zagrożenia czy też konkurencji. Uważamy, że większa część klientów nadal będzie chciała zobaczyć i z bliska ocenić świeżość kupowanych produktów - warzyw, wędlin czy serów (ta zasada dotyczy też innych, także przemysłowych produktów). Dla nas możliwość dokonywania zakupów przez internet czy telefon stanowi wartość dodaną do prowadzonej działalności. Pokazuje też otwartość na młodszych klientów i nowoczesne formy sprzedaży.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

New York Pizza Department
Pizzerie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...