Robimy swoje
- mówi Krzysztof Gajewski z dyrekcji E.Leclerc.
Największa na świecie sieć detaliczna Wal-Mart zapowiada wejście do Polski - jak E.Leclerc zamierza zareagować?
Nie zlekceważymy pojawienia się nowego, silnego gracza na rynku, jednak nie spowoduje to rewolucji w naszej działalności. Celem sieci E.Leclerc, niezależnie od wejścia na rynek nowego konkurenta, pozostanie utrzymanie opinii najtańszej sieci hipermarketów. Tę ideę realizujemy od początku naszej działalności na rynku francuskim i z sukcesem przeszczepiliśmy ją na inne rynki europejskie, w tym polski. Myślę, że nasza sieć pozostanie atrakcyjna dla dotychczasowych klientów dzięki konsekwentnej polityce cenowej i asortymentowej. E.Leclerc pozostanie również ciekawą propozycją dla niezależnych kupców, stanowi bowiem unikatowy model biznesowy wśród sieci hipermarketów w Europie. Jesteśmy stowarzyszeniem niezależnych handlowców - właścicieli poszczególnych marketów w Polsce. Przyszłym partnerom oferujemy przyłączenie się na zasadach pełnego poszanowania ich prawa własności i niezależności działania. I to jest jedna z naszych odpowiedzi na wejście koncernu symbolizującego postępującą globalizację, a także - w wypadku wejścia poprzez przejęcia - koncentrację.
E.Leclerc upowszechnia swój model biznesowy również na poziomie europejskim. Zaprosiliśmy do wspólnej grupy zakupowej CONAD z Włoch, IFA z Hiszpanii i REWE z Niemiec. Cztery niezależne sieci partnerskie bez wchłaniania siebie nawzajem stworzą przeciwwagę dla zintegrowanych sieci, w tym także dla Wal-Marta.
Jak wpłynie na polski rynek pojawienie się światowego giganta sprzedaży detalicznej?
Jakiś wpływ na pewno będzie miało, ale rewolucji nie będzie. Wejście Wal-Marta zapowiadane jest od dawna, ale jak dotąd jeszcze go w Polsce nie ma. Nie do końca też wiadomo jeszcze, jaki segment rynku chce zaatakować amerykańska sieć, dlatego trudno na podstawie tych wstępnych informacji cokolwiek wyrokować. Na pewno wszyscy wiele się nauczymy, a z pewnością skorzystają na tym klienci.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Żabka
Sklepy typu convenience

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

New York Pizza Department
Pizzerie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...