Delikatesy Centrum idą na zachód
Wywodząca się z Krosna sieć sklepów szykuje się do ekspansji. Kapitału na rozwój może poszukać na giełdzie.
Franczyzowe sieci handlowe coraz silniej rywalizują o przyłączenie niezrzeszonych jeszcze sklepów tradycyjnych. Interesująco zapowiada się rywalizacja sieci grupujących samoobsługowe sklepy o średniej powierzchni 100-300 m2.
Budowa przyczółków
Delikatesy Centrum działają w Podkarpackiem i Małopolskim (173 sklepy). Przygotowują się do ekspansji na zachód.
- Wkrótce uruchomimy pierwszy sklep na Śląsku. W tym roku rozpoczniemy budowę nowego centrum logistycznego w zachodniej Małopolsce za kilka milionów złotych. Pozwoli to skrócić czas dostaw - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Waldemar Jezierski, dyrektor marketingu FH Carment, która rozwija sieć DC.
Carment prowadzi działalność hurtową i zaopatruje sklepy sieci. W tym roku ma ona powiększyć się o 35 placówek. Pozwoli to zwiększyć obroty o około 150 mln zł - do 750 mln.
Konkurencja nie śpi
- Od kilku miesięcy rozwijamy sieć w Kujawsko-Pomorskim, Opolskiem i Wielkopolskiem. Jej zasięg obejmuje już 10 województw - informuje Dariusz Bożek, prezes budowanej przez giełdowe Eldorado franczyzowej sieci Groszek.
Jej plan na 2005 r. przewiduje włączenie do sieci 80 sklepów.
Więcej: Wiktor Szczepaniak, "Puls Biznesu", 20 czerwca, 2005 r.ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej