Podwojenie zysków i zwiększenie obrotów
Laboratorium Kosmetyczne Eris planuje podwoić w tym roku zysk
Dziennik Prawo i Gospodarka poinformował, że Eris planuje podwoić w tym roku zysk z 5,8 mln zł do 10 mln zł, głównie dzięki ograniczeniu kosztów i zwiększeniu obrotów. Obecnie posiada 7 kosmetycznych instytutów, a kolejne 3 otworzy do końca 2001 r. Jednym z pomysłów przedsiębiorstwa na skuteczną walkę z konkurencją jest wdrożony w 1996 r. systemów jakości ISO 9001. W marcu tego roku spółce został przyznany certyfikat ISO 14001, co oznacza, że Eris wprowadził program polegający na stosowaniu działań proekologicznych w produkcji kosmetyków. System Zarządzania Środowiskowego według ISO 14001 to ciągłe doskonalenie firmy w zakresie wymagań dotyczących środowiska naturalnego. Zdefiniowanie aspektów środowiskowych i określenie celów to początek na drodze do uzyskania certyfikatu, a co za tym idzie do stworzenia zasad funkcjonowania zgodnych z wymogami ekologii - wyjaśniają przedstawiciele spółki.
Eris należy do liderów polskich producentów kosmetyków, co potwierdza jego udział w tym rynku, który według firmy wynosi około 17 proc. Założone w 1983 r. w Piasecznie koło Warszawy - Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - zatrudnia obecnie 250 osób. W roku 1997 zostało przekształcone ze spółki cywilnej w akcyjną. Obecnie firma produkuje blisko 200 rodzajów kosmetyków, wchodzących w skład kilkunastu serii. W ub.r. przedsiębiorstwo wyprodukowało prawie 12 mln sztuk kosmetyków. W najnowszych planach firmy na rok 2001 jest m. in. wdrożenie komputerowego programu sieciowego dla potrzeb dystrybucji dokumentacji systemowej.
Spółka Eris sprzedaje swoje produkty nie tylko w Polsce, ale także na rynki zagraniczne. Najwięcej kosmetyków eksportuje do Stanów Zjednoczonych, Rosji, Chin, Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Kanady.
Więcej: Prawo i Gospodarka, Marta Pogorzelska, 11 kwietnia 2001, s. 4ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej