Carre Blanc pod prąd

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Francuski , który ma 200 sklepów w swoim kraju, wierzy, że na sprzedaży tekstyliów da się w Polsce zarobić. Dystrybutor pościeli i ręczników zamierza otworzyć 40 puktów sprzedaży. Teraz ma ich dziewięć: sześć w stolicy oraz po jednym w Białymstoku, Poznaniu i Krakowie, w tym cztery pracują w ramach franczyzy.
- Od wakacji zaczną działać punkty licencyjne w Gdyni i Krakowie. Chcemy być obecni we wszystkich miastach powyżej 150 tys. mieszkańców. Interesują nas głównie centra handlowe - mówi Marek Bartczak, szef Art du Blanc, spółki, która od 2002 r. sprzedaje licencje franczyzobiorcom z Polski.

Zainteresowani inwestycją w sklep pod szyldem Carre Blanc muszą dysponować 200-250 tys. zł i lokalem o powierzchni 45-90 m2.

Więcej: "Puls Biznesu", 24 maja, 2005 r.

See in catalogue

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €