Brytyjski Levi’s udoskonala sieć
Levi Strauss UK pracuje obecnie nad programem, który pozwoli podnieść pozycję marki na rynku odzieży "high street". Aby sprostać konkurencji, firma wzmacnia sprzedaż detaliczną - stawia na rozwój sieci franczyzowej. Oznacza to lepsze warunki dla potencjalnych biorców.
Nowy model franczyzy ma być bardziej efektywny i atrakcyjny dla potencjalnych franczyzobiorców. Nad doskonaleniem konceptu menadżerowie firmy pracują wspólnie z czterema dotychczasowymi biorcami w Wielkiej Brytanii. Ich sugestie staną się częścią strategii na najbliższe lata. Nowy licencjobiorca Levi'sa może liczyć na wyższy niż dotąd poziom wsparcia ze strony macierzystej firmy. Regionalni menadżerowie Levi Straussa będą pomagać w adaptowaniu lokali i uruchamianiu sklepów. Centrala weźmie na siebie część kosztów zakupu mebli, elementów zabudowy i wyposażenia, które były dla franczyzobiorców bardzo poważnym wydatkiem. Firma będzie też służyć radą w zakresie najlepszych metod sprzedaży. Wszystko po to, by mieć pewność, że marka jest prezentowana najlepiej jak to możliwe.
Od przyszłych franczyzobiorców Levi Strauss wymaga udokumentowanego doświadczenia w handlu detalicznym - najlepiej w branży odzieżowej - oraz dobrej orientacji w finansach. Mile widziane jest również doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy.
Minimalna kwota inwestycji w sieć Levi’sa to około 100 tys. funtów kapitału własnego. Biorca licencji wnosi też opłatę w wysokości 5 tys. funtów za pierwszy rok oraz 2,5 tys. za drugi. Płaci też 2,5% kosztów zatowarowania na fundusz reklamowo-promocyjny.
Źródło: "Business Franchise"
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej