Skromniejsze menu w McDonaldzie
Powstał pięcioletni plan zmian w restauracjach McDonalda
Rzeczpospolita podała, że przygotowany przez grupę wewnętrznych doradców pięcioletni plan McDonalds zakłada, że firma powinna zwiększyć sprzedaż upraszczając oferowane menu. Firma powinna też zmniejszyć liczbę materiałów promocyjnych znajdujących się w ich restauracjach. Według „Chicago Tribune”, która opublikowała wewnętrzny raport McDonalds, doradcy zalecają też podniesienie płac menadżerów restauracji oraz wprowadzenie przywilejów dla personelu – np. bezpłatne posiłki (dziś personel płaci połowę).
Więcej: Rzeczpospolita, 2 kwietnia 2001, s.B4
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej