Piotr i Paweł ma sposób na klienta
Tłumy odwiedzających - to efekt wystawy Piotra i Pawła na targach Polagra-Food 2004.
Jedną z atrakcji tegorocznej Polagry był ustawiony na powierzchni około 100 mkw. sklep sieci handlowej Piotr i Paweł z Poznania.
Ważny jest klimat...
Zarówno wystawcy jak i zwiedzający mogli przy półkach porozmawiać o tym, jak w sklepach sieci eksponuje się towar. - Ludzie wiedzą, że czują się dobrze w naszych sklepach, choć nie zdają sobie sprawy, dlaczego. I o to właśnie chodzi - powiedziała gazecie "Puls Biznesu" Hanna Stellmaszyk, dyrektor marketingu w Piotrze i Pawle.
Piotr i Paweł jako pierwszy w Polsce skorzystał z regałów firmy Wanzl. Ich sprzęt nie jest tani, ale swoją formą buduje pozytywny efekt - po prostu go nie widać.
...i jakość produktów
Sieć zaopatruje się w dania gotowe własnej produkcji. Personel każdego ze sklepów sieci przechodzi szkolenie z jakości obsługi klienta i wiedzy o produktach. W Poznaniu już funkcjonuje opcja zakupów przez internet i na telefon pod hasłem "Nie siatka zdobi kobietę".
Więcej: Marta Nowicka, "Puls Biznesu", 29 września 2004r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...