Albert oraz Piotr i Paweł na Polagrze

W dniach 21-24 września w Poznaniu odbędzie się impreza wystawiennicza POLAGRA - FOOD.
Piotr i Paweł, polska sieć supermarketów oraz Albert, który jest częścią holenderskiego koncernu Royal Ahold będą wystawiać się na targach POLAGRA - FOOD, które odbędą się 21-24 września w Poznaniu.
- Stoisko Piotra i Pawła, o powierzchni blisko 100 m2, to zaaranżowany mini-sklep nawiązujący do stylistyki, wystroju i aranżacji znanej naszym klientom z zakupów w supermarketach „Piotr i Paweł” – mówi Paweł Woś, współwłaściciel spółki Piotr i Paweł. Jak twierdzi przedstawiciel sieci, podczas targów firmy współpracujące z siecią zaprezentują swoje możliwości wyposażenia sklepu w meble i lady sklepowe.
Stoisko sieci Albert będzie wyglądało jak nasz typowy sklep, tylko że w pomniejszeniu bo o powierzchni zaledwie 50 m2. Asortyment, który będziemy eksponować to produkty naszej marki - mówi Bartosz Klimek, przedstawiciel sieci Albert.
Ekspozycja targowa to dogodne miejsce na nawiązanie kontaktu, wymianę informacji i zapoznanie się potencjalnych franczyzobiorców z zasadami współpracy franchisingowej. Przedstawiciele sieci Piotr i Paweł oraz Albert zapewniają, że będą czekać na zainteresowane osoby codziennie w godz. 10.00-17.00 w pawilonie nr 8.
Info: Albert, Piotr i Paweł
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...