Liberty bliżej medycyny
Mobilcard to najnowszy pomysł firmy na rynkową ekspansję. Aparat do monitoringu serca trafił już do niektórych szpitali.
Mobilcard to autorski pomysł firmy Liberty Poland z Bytomia, dystrybutora telefonów komórkowych i usług GSM. Niewielkie urządzenie do monitorowania serca już pojawiło się na rynku. Kosztuje 1,2 tys. zł.
Mobilcard powstał przy współpracy z zabrzańską firmą Igel, która od lat zajmuje się produkcją urządzeń kardiologicznych. Liberty Poland wniosło pomysł i technologię. Aparat na bieżąco sprawdza stan serca, a w razie problemów natychmiast przesyła informacje do lekarza specjalisty.
Liberty Poland nie wyklucza debiutu na giełdzie. - Wcześniej czy później to zrobimy. Na razie przyglądamy się temu, co się dzieje w naszej branży. Z jednej strony zamierzamy utrzymać pozycję dystrybutora telefonów, a z drugiej - szukamy nowych możliwości. Wkrótce rozpoczniemy eksport, m.in. do Niemiec, naszego systemu monitoringu samochodowego - powiedział gazecie "Puls Biznesu" Wiesław Wiśniewski.
Więcej: Maria Trepińska, "Puls Biznesu", 8 września, 2004r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...