Nowe supermarkety Albert
Ahold Polska rozpoczął franczyzowy rozwój supermarketów Albert. Do końca roku powstanie pierwsza tego typu placówka. Firma kieruje głównie ofertę do przedsiębiorców posiadających własne placówki handlowe.
Ahold Polska otworzy w pierwszym półroczu trzy nowe supermarkety Albert – w Gdańsku, Gdyni i Warszawie. Do końca roku planuje uruchomić jeszcze około 10 placówek. Ekspansja dotyczy głównie stolicy. Powierzchnia sprzedaży waha się od 400 do 2000 m kw. Mieści się na niej do 20 000 artykułów spożywczych i przemysłowych – także marek własnych Q – line (ponad 100 indeksów) oraz Euro Shopper (132 indeksy). Niedawno Ahold Polska ruszył także z projektem franczyzy Oferta skierowana jest do przedsiębiorców posiadających własne placówki handlowe i chcących skorzystać z formuły supermarketu Albert.
- Jeszcze w tym roku planujemy uruchomić pierwszą placówkę franczyzową. Swój szyld będziemy udostępniać sklepom o powierzchni sprzedaży minimum 300 m kw. - powiedziała Wiadomościom Handolwym Dominika Kosman, rzecznik prasowy Aholda.
Koncern działa w Polsce od 1995 roku. Posiada 25 hipermarketów Hypernova i 169 supermarketów Albert.
Więcej: Wiadomości Handlowe, wrzesień 2004Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...