Ekskluzywna alternatywa dla wietnamskich budek
Chińszczyzna w papierowych pudełkach podbija stołeczne biura
W porze lunchu pracownicy polskich biur zajadają się monotonnym jedzeniem ze stołówek, firm cateringowych czy produktami sieci fast foodów w rodzaju KFC. Dlaczego nie zaproponować im czegoś bardziej oryginalnego? Na przykład chińszczyzny, ale w wydaniu bliższym amerykańskim filmom niż wietnamskim budkom?
Na taki pomysł wpadli 27-letni Paweł Mazurek i 28-letni Kacper Kossowski, założyciele warszawskiej firmy American Chinese Food (AMCF). Sprzedają miesięcznie 3 tys. zestawów, średnio po 17 zł, z gratisową dostawą.
O dużym potencjale tego biznesu świadczy fakt, że jego założyciele we wrześniu uruchamiają pierwszy w Polsce chiński fast food. A jeśli się sprawdzi, na zasadzie franczyzy przeszczepią go do innych miast. Liczą na takiego klienta jak oni sami - młodego, żyjącego w pośpiechu, ceniącego dobrą kuchnię.
Więcej: "Profit", wrzesień, 2004r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...