Cafe Minute w katalogu firm
W katalogu firm franchisingowych prezentujemy ofertę Cafe Minute, sieci tzw. mobilnych kawiarni.

jest siecią tzw. mobilnych kawiarni czyli samodzielnym i kompaktowym barem kawowym na kółkach. – Przemysł kawowy jest jedną z najlepiej rozwijających się gałęzi gospodarki światowej. Ponieważ kawa przestaje być produktem luksusowym, postanowiliśmy jako pierwsza firma w Polsce stworzyć klientom możliwość wyboru kawy o wysokiej jakości, po bardzo korzystnej cenie. Poza tym produkt nasz jest dostarczany w miejscach, gdzie zwykla klient nie oczekiwałby nabycia takiego produktu i o takiej jakości – twierdzi Tom Wrigley, przedstawiciel sieci.
Dla kogo ten interes?
Oferta handlowa „Cafe Minute” poza klientem detalicznym skierowana jest do:
- właścicieli, najemców bądź zarządzających nieruchomościami w zakresie lokalizacji mobilnej kawiarni „Cafe Minute”
- firm, organizacji oraz osób prywatnych, które chciałyby skorzystać z usług kateringu „Cafe Minute”
- osób prywatnych i fizycznych, które chciałyby skorzystać z idei przedsięwzięcia w formie franczyzy w celu wzbogacenia ich oferty gastronomicznej, bądź rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej.
Przewidywana suma inwestycji w mobilną kawiarnię waha się od 35 do 49 tysięcy złotych.
Kawa w „Cafe Minute”
Jak twierdzi Tom Wrigley ziarno kawowe używane przez „Cafe Minute” jest 100% mieszanką kaw rodzaju Arabica, pochodzących z Kolumbii, Kenii i Ekwadoru. „Cafe Minute” oferuje kawę w postaci następujących produktów:
- Espresso
- Espresso macchiato
- Kawa czarna
- Kawa biała
- Cappuccino
- Latte macchiato
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...