Jedna czwarta Polaków korzysta z internetu
Z internetu korzysta 25 proc. Polaków w wieku od 15 do 75 lat - wynika z badań SMG/KRC Poland Media SA przeprowadzonych w okresie maj-lipiec 2004 roku.
Ponad połowa, 54,3 proc., korzysta z internetu w domu, 24,4 proc. - w pracy, 23,8 proc. - w szkole lub na uczelni, 15 proc. - u znajomych, jak również w kawiarni internetowej.
Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest nadal strona portalu Onet, którą 73,5 proc. badanych odwiedziło przynajmniej raz w miesiącu.
Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są: Wirtualna Polska (62,4 proc. osób odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca), Interia (44 proc.), Google (39,3 proc.), Gadu-Gadu (31,7 proc.) i Allegro (20 proc.).
Niższą niż 20 proc. popularność zanotowały Idea (19,2 proc.), portal Gazeta (18,7 proc.) i portal O2 (14,1 proc.).
Codziennie lub prawie codziennie z internetu korzysta 40,5 proc. badanych, kilka razy w tygodniu 26,3 proc., raz na tydzień 15,5 proc., kilka razy w miesiącu 11,3 proc., raz na miesiąc 4,2 proc., a rzadziej niż raz na miesiąc 2,2 proc.
Źródło: Money.pl
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...