Gorseteria odświeża wizerunek
Gorseteria - ogólnopolska sieć sklepów z bielizną modyfikuje swoje logo i wyznacza nowe kierunki działań.

W nowym logotypie została użyta większa czcionka. Wprowadzono intesywny czerwony kolor oraz zrezygnowano z symbolu gorsetu, który dotychczas był nieodłącznym elementem znaku firmowego. Według przedstawicieli sieci, użyty czerwony kolor symbolizuje ekspresję, żywiołowość oraz energię płynącą z marki Gorseteria.
Weekend z Gorseterią
Wraz ze zmianami w logo, firma rozpoczęła nowe działania marketingowo-reklamowe. W okresie wakacyjnym zaplanowano specjalną akcję promocyjną Weekendy z Gorseterią. Polega ona na prezentowaniu nowych trendów i motywów obowiązujących w tegorocznej modzie plażowej. Hawaje w Gorseterii czy Czekoladowy weekend to tylko przykłady weekndów w ramach tej akcji. Nowe działania reklamowe sieci objęły przede wszystkim prasę regionalną ze względu na lokalizację sklepów oraz wybrane miesięczniki m. in. magazyn Avanti.
Kolejne sklepy
Sieć Gorseteria powstała w 1999 roku. Od lat konsekwentnie realizuje program multibrandowy polegający na oferowaniu wielu marek w jednym miejscu. W salonach można kupić produkty firm: Morgan, Lisca, Cotonella, Chantelle, Passionata, Set, Avet, Nota, Feba, Eldar, She, Coemi, Elle-Ewa Bień, Cornette, Kinga, Mat, Ilva.
Obecnie na terenie Polski działa osiemnaście sklepów Gorseterii zlokalizowanych głównie w centrach handlowych. Jak twierdzą przedstawiciele sieci rozwija się ona systematycznie. Na przełomie września i października br. planowane jest otwarcie kolejnych sklepów w Warszawie (C.H. Arkadia i C.H. Reduta) i Krakowie. Firma rozpoczęła także ekspansję na rynki zagraniczne. Powstały już salony Gorseterii na Słowacji i w Niemczech.
Zakupy przez internet
W 2003 roku uruchomiono profesjonalną witrynę internetową Gorseteria.pl, na której można znaleźć praktyczne informacje: katalog marek dostępnych w sklepach, najnowsze promocje, wydarzenia i nowości. Od października ubiegłego roku działa także sklep internetowy: www.sklep.gorseteria.pl. Sklep on-line powstał z myślą o bezpiecznych zakupach dla wszystkich tych, którzy nie mają dostępu do sklepów stacjonarnych sieci.
Info: GorseteriaBrands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...