Sexy bitch
Sprzedawczynie w sklepach Tally Weijl muszą nosić koszulki z nadrukowanym słowem Bitch, czyli dziwka. Klienci pytają dziewczyny, ile biorą za numerek.
Pracownice kilkunastu sklepów z ubraniami szwajcarskiej firmy Tally Weijl (m.in. w Warszawie, Bytomiu, Bielsko-Białej, Rzeszowie, Łodzi i Poznaniu) dostały firmowe koszulki kilka miesięcy temu. Były na nich napisy totally sexy i sexy power. Na początku czerwca przyszła nowa dostawa kolorowych i białych bluzek na ramiączkach. Każda miała nadrukowane słowo bitch, które w języku angielskim oznacza dziwkę.
-Byłyśmy zszokowane. Przecież to nie sex shop! - oburzają się dziewczyn pracujące w jednym ze sklepów na południu Polski.
Do salonów Tally Weijl chętnie zaglądają panowie. 26-letnią Izę młody mężczyzna zapytał, ile bierze za numerek. Inni pytają: naprawdę jesteś taka odważna? Puszczają oko, uśmiechają się ironicznie.
Ekspedientki zobowiązały się do noszenia firmowych strojów w umowie o pracę. Radzą więc sobie jak mogą: na bluzki narzucają sweterki albo zakładają je przodem do tyłu. Wszystko po to, by nie było widać napisu.
Magdalena Aniszczenko, odpowiedzialna za kontakty z prasą w polskim odziale firmy Tally Weijl, jest zdumiona zarzutami: - Nie uważamy, że napis jest wulgarny. W dosłownym tłumaczeniu słowo bitch na polski to rzeczywiście suka, ale w slangu amerykańskim oznacza pewien trend życia. Określa białe dziewczyny, które bez żadnego skrępowania żyją z czarnymi chłopakami, to kultura hip-hopu - objaśnia. Dodaje, że Tally Weijl ubiera odważne dziewczyny. - Nasze klientki są półnagie, seksowne i frywolne. Koszulki, w których chodzą sprzedawczynie, świetnie się sprzedają - zapewnia.
Więcej: Agnieszka Zakrzewska, "Gazeta Wyborcza", 26-27 czerwca, 2004r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...