II Salon Franchisingu w Warszawie
Impreza, która odbędzie się w ramach Międzynarodowych Targów Kontaktów i Rozwoju Biznesu Inicjatywa 2004, ma promować franczyzę jako metodę na prowadzenie własnej działalności gospodarczej, a także umożliwić bezpośredni kontakt firmom oferującym licencję z potencjalnymi franczyzobiorcami.
Salon Franchisingu zorganizowały wspólnie Profit System - wydawca magazynu FranchisingInfo i twórca tematycznego portalu internetowego franchising.pl oraz firma wystawiennicza MTPolska. Patronat honorowy nad imprezą objęła Polska Organizacja Franczyzodawców skupiająca dziś kilkanaście firm, takich jak m.in. McDonald's, Drogerie Natura, TelePizza, Kodak Ekspress. - Zależy nam na jednej, profesjonalnej imprezie dla całej branzy i dlatego zaangażowaliśmy się w ten projekt - mówi Grzegorz Chmielarski z McDonald's Polska, prezes POF.
POF i PROFIT System przygotowały cykl prelekcji omawiajacych rynek franczyzowy i typowe dla niego problemy. Organizatorzy Salonu liczą na jeszcze większe zainteresowanie imprezą niż w zeszłym roku. - Pierwszy Salon zakończył się sukcesem, zgromadził ponad 2,5 tys. gości i kilkunastu wystawców - zapewnia Arkadiusz Słodkowsk, dyrektor Profit System. - W tym roku chcemy co najmniej podwoić liczbę uczestników.
Według danych Profit System na polskim rynku działa już ponad 160 systemów franczyzowych, a liczba polskich franczyzobiorców przekracza 11 tysięcy. W zeszłym roku ponad tysiąc nowych przedsiębiorców zainwestowało 3,5 mld zł, aby w oparciu o umowy franczyzowe otworzyć swoje firmy.
Więcej: "Wiadomości Handlowe", czerwiec 2004r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...