Wiele pomysłów na własny biznes
Dziś w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie rozpoczynają się Międzynarodowe Targi Kontaktów i Rozwoju Biznesu Inicjatywa 2004, połączone z II Ogólnopolskim Salonem Franchisingu.
Sieci franczyzowe będą prezentować swoją ofertę obecnym i przyszłym przedsiębiorcom, zainteresowanym zakupem licencji. Obecnie koszt takiej inwestycji wynosi od 2 tys. do 1 mln zł.
-Franchising to funkcjonalna metoda robienia interesów, stosowana w wielu branżach przez tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Dawca licencji oferuje biorcy swoją markę i swoją metodę prowadzenia przedsiębiorstwa, którą sam wcześniej skutecznie wypróbował. Nowy punkt stworzony przez franczyzobiorcę jest samodzielny w ramach sieci, ale musi przestrzegać norm ustalonych przez twórcę systemu w umowie franchisingowej - wyjaśnia Andrzej Krawczyk, dyrektor działu franchisingu w PROFIT System. Z raportu o rynku franczyzy, opracowanego przez firmę doradczą PROFIT System, wynika, że w Polsce działa ponad 180 sieci franczyzowych. Ponad 11 tysięcy punktów franczyzowych zatrudnia już ponad 100 tysięcy pracowników.
Więcej: Anita Skiba, "Gazeta Prawna", 16 czerwca 2004r.Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...