Konferencja o franchisingu
3 czerwca w Krakowie odbędzie się konferencja, której tematyką będzie rozwój polskich sieci franchisingowych.
Koło Naukowe Przedsiębiorczości i Innowacji działające przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie zaprasza 3 czerwca do Krakowa na konferencję pt. „Franchising - twoim pomysłem na biznes”. Konferencja odbędzie się w ramach cyklu spotkań „Przedsiębiorczość w XXI wieku”. W programie przewidziane jest wystąpienie Andrzeja Krawczyka, Dyrektora Działu Franchisingu w PROFIT system na temat rozwoju franchisingu w Polsce, a także panele franczyzodawców oraz franczyzobiorców polskich firm. Zaprezentowane zostaną sieci SNC, Pożegnanie z Afryką, House oraz A.Blikle i Groszek. Przedstawione też zostaną wyniki ankiety przeprowadzonej wśród studentów.
Szczegółowy plan konferencji:
- 10.00 – 10.15 Oficjalne otwarcie konferencji
- 10.15 – 10.50 Rozwój franchisingu w Polsce
- 10.50 – 12.00 Panel franchisodawców
- 12.00 – 12.30 Przerwa na poczęstunek
- 12.30 – 13.10 Panel franchisobiorców
- 13.10 – 13.40 Panel studentów – prezentacja wyników ankiety na temat franchisingu
- 13.40 – 14.00 Oficjalne zamknięcie konferencji
Wszystkich chętnych zapraszamy do udziału w konferencji (wstęp bezpłatny) w Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Pawilon Dydaktyczno-Sportowy, sala nr 9.
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...